لیگ برتر هند 2020: اسکات استایریس ، برت لی ، مفسران ادای احترام به دین جونز فقید پس از مرحله گروهی IPL

IPL 2020: اسکات استایریس ، برت لی ، مفسران ادای احترام به دین جونز فقید پس از مرحله گروه IPL

اسکات استایریس ، برت لی ، گراهام سوان به دین جونز فقید ادای احترام کردند.© Scott Styris / Twitter


اسکات استایریس ، برت لی ، گراهام سوان و مفسران آنها با پایان یافتن مراحل گروهی لیگ برتر هند 2020 ، از مرحوم دین جونز ، شریک نظر خود ، ادای احترام کردند. جونز پنج روز پس از شروع مسابقات در امارات در 24 سپتامبر سال جاری بر اثر حمله قلبی درگذشت. “پایان مراحل گروهی! #Deano »، استایریس را در توییتر خود نوشت ، و با انتشار عکسی از اظهارنظرانی که به عنوان ادای احترام به شریک زندگی قبلی خود ، عینک خود را بالا می برند.

بوق تجاری

مرگ ناگهانی جونز در حین انجام وظیفه در بمبئی باعث شد تا برادری کریکت با ادای احترامی که از سراسر جهان برپا می کند ، شوکه شود.

IPL Star Sports همچنین با نگه داشتن یکی از صندلی ها در جعبه نظرات اختصاص داده شده برای “Deano” در روز مرگ ، کریکت سابق استرالیایی را مورد افتخار قرار داد.

پس از پایان مرحله لیگ در IPL 2020 ، سرخپوستان بمبئی ، دهلی پایتخت ، SunRisers Hyderabad و Royal Challengers Bangalore به مرحله پلی آف صعود کردند.

روز پنجشنبه ، 5 نوامبر ، در دبی بمبئی در مقدماتی 1 با دهلی دیدار می کند و برنده در فینال ، که در همان مکان در 10 نوامبر برگزار می شود ، قرار می گیرد.

SRH و RCB در تاریخ 6 نوامبر در مرحله انحلال در ابوظبی به مصاف هم می روند و برنده در 8 بازی با بازنده در مقدماتی 1 در همان محل دیدار می کند.

بالا رفته

SRH پلی آف را به سبک مصممی انجام داد و بازیکنان جدول سه شنبه ، سرخپوستان بمبئی را با 10 ویکت در یک درگیری که نیاز به پیروزی داشت ، شکست داد.

پیروزی SRH به معنای حذف شوالیه شوالیه کلکته بود که تا روز دوشنبه در رده 4 جدول گلزنی قرار داشت ، از مسابقات حذف شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله