آنوشکا شارما تصاویر مورد علاقه خود را با ویرات کولی به اشتراک می گذارد و واکنش ویژه ای از سوی پریانکا چوپرا دریافت می کند

آنوشکا شارما عکس های مورد علاقه خود را با ویرات کولی به اشتراک می گذارد و واکنش ویژه ای از سوی پریانکا چوپرا دریافت می کند

شبکه های اجتماعی آنوشکا شارما وقتی او عکس هایی را با همسرش ویرات کولی منتشر کرد.© اینستاگرام


یک روز پس از آنکه ویراتو کولی 32 ساله شد ، همسرش آنوشکا شارما به شبکه های اجتماعی رفت و چند کلیک فوق العاده را به اشتراک گذاشت. آنوشکا شارما چندین عکس با این کاپیتان تیم هندی در اینستاگرام منتشر کرد که این پست را با قلب ایموجی عنوان کرده است. در تصاویر آنوشکا دیده می شود که یکی را در آغوش گرفته و دیگری بوسه ای بر گونه شوهرش گذاشته است. این پست با استقبال گسترده افراد اینستاگرام روبرو شد و بسیاری از افراد مشهور از جمله بازیگر بالیوود ، پریانکا چوپرا و طرفداران آن را به آن پاسخ دادند.

بوق تجاری

ویرات کولی و آنوشکا شارما پس از چند سال رابطه با یکدیگر در سال 2017 ازدواج کردند. در اوایل سال جاری ، آنها اعلام کردند که در ژانویه 2021 در انتظار اولین فرزند خود هستند.

آنوشکا شارما در حال حاضر در امارات متحده عربی مستقر است ، جایی که ویرات کولی نماینده Royal Challengers Bangalore (RCB) در لیگ برتر هند 2020 (IPL) است.

روز پنجشنبه ، RCB به رسانه های اجتماعی متوسل شد تا تولد کاپیتان خود را تبریک بگوید.

“به مردی که خون ، عرق و اشک سرخ و طلا داد. به رهبر و افسانه ما ، در اینجا تولد KARA KOLI را تبریک می گوییم !!” آنها در پست خود نوشتند.

در این فصل ، ویرات کولی از 14 بازی 460 دوش به ثمر رسانده است و به تیمش کمک می کند تا در جدول چهارم جدول چهارم شود و جایگاهی در پلی آف کسب کند.

بهترین عملکرد او تیم 90 شکست ناپذیر برابر “Chennai Super Kings” بود که به RCB کمک کرد یک پیروزی مهم را ثبت کند.

دفعه بعدی RCB جمعه در SunRisers Hyderabad در حذف کننده ظاهر می شود.

بالا رفته

هندی های بمبئی در تورنمنت مقدماتی 1 دهلی پایتخت را با 57 دوش شکست دادند و اکنون برنده Eliminator روز یکشنبه با دهلی بازی می کند.

ویرات کهلی و RCB در حال پیگیری عنوان اصلی IPL خود هستند.

مباحث ذکر شده در این مقاله