لیگ برتر هند 2020 ، Chennai Super Kings در مقابل کلکته نایت رایدر: MS Donnie می گوید Ruturaj Gaikwad استعداد خود را نشان داده است

[ad_1]


پس از ثبت پنج گل برای Kolkata Knight Riders (KKR) ، کاپیتان Chennai Super Kings MS Donnie گفت که تماشای پیروزی تیمش در شرایطی که مسابقه در یک موقعیت پرتنش برگزار می شود بسیار خوب است. CSK با پنج ویکت در دست هدف 173 را تعقیب کرد. مسیریابی Gaikwad 72 ضربه زد ، در حالی که در نتیجه Ravindra Jadea با 31 اجرای فقط 11 گل یک سرویس سریع بازی کرد تا از این خط خارج شود. برای KKR پت کامینز و وارون چاکراوارتی هر کدام دو ویکت را به دست آوردند. پس از پیروزی CSK در دیدار KKR ، سرخپوستان بمبئی اولین تیمی بودند که در این فصل به پلی آف راه یافتند.

بوق تجاری

CSK از دو گل آخر 7 اجرا کرد. راویندرا جادئی دو توپ آخر را برای شش نفره شکست و در نتیجه CSK در نهایت پیروز این مسابقه شد.

“من فکر می کنم این یک بازی بود که اوج به نفع ما بود. اعتبار بزرگ برای بچه ها. در این فصل او فوق العاده بود. او (جید) تنها کسی بود که در قتل یک گل زد. او به کسی احتیاج داشت یکی دیگر ، و این برای ما خوب خواهد بود. ما می خواهیم این بازی ها را به افرادی که هنوز بازی نکرده اند بدهیم. “

“روتورایی استعدادی را که از خود نشان داده نشان داده است. او وارد شد و نسبت به COVID نگرش مثبتی پیدا کرد. ما وقت زیادی نداشتیم که به او نگاه کنیم. او یکی از جوانان با استعداد است. او کسی نیست که می گوید وقتی داخل می شوی ، تنها تو هستی او با اضافه کردن فشار روبرو شد. وقتی او را در بازی اول واداشتیم بازی کند ، آمد و رفت. اما یک گل هرگز کافی نیست. فکر می کنم چطور او شانس را بدست آورد بسیار جالب است. “

پیش از این ، هنگامی که “شوالیه های کلکته” (KKR) 172/5 را در بیست فریم اختصاص داده شده ، نیتیش رانا 87 ران زد.

در پایان ، Dinesh Kartik نیز یک ضربه اپیزودیک از 21 دوش با فقط ده گل زد تا پس از نمره 170 دوش ، امتیاز KKR را شکست دهد. برای CSK Lungi Ngidi دو ویکت را داغون کرد.

در حال حاضر CSC با کسب 10 امتیاز از 13 مسابقه در پایین ترین مکان جدول امتیازات قرار دارد. این اولین باری است که این تیم موفق به صعود به پلی آف نمی شود.

بالا رفته

دونی گفت: “اهمیت یافتن در مسابقات بسیار مهم است. ارائه حداکثر آن برای ما بسیار مهم بود. ما قادر به صعود به مرحله بعد نیستیم ، اما افرادی را دیدیم که می توانند در فصل های آینده برای ما بازی کنند.”

دفعه بعدی مهمانی که رئیس “MS Dhoni” است ، یکشنبه ، 1 نوامبر ، در “Kings XI Punjab” در ورزشگاه شیخ زاید برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]