لیگ برتر هند 2020 ، Super Kings Chennai و Calcutta Knight Riders: Ravindra Jadea ، Ruturaj Gaikwad به CSK غلبه بر KKR در دبی

[ad_1]


راویندرا جید شش توپ را از دو توپ آخر مسابقه زد تا روز جمعه Super Kings چنای را مقابل خط شوالیه های کلکته در دبی بیرون بیاورد. اتفاقاً این پیروزی و موقعیت های تیم های دیگر در جدول امتیاز دهی به این معنی بود که سرخپوستان بمبئی اولین تیمی هستند که به پلی آف راه یافتند. کاملش ناگاکوتی از هفت دو اجرا که برای بردن دو گل اخیر لازم بود ، دو توپ بلند را که در وسط دروازه ناپدید شد ، انداخت ، زیرا جید با 31 شکست از 11 توپ حریف را شکست داد و به CSK کمک کرد تا 172 KKR را به 5 بر 5 برساند. ویکت در دست.

بوق تجاری

از آخرین باری که کاپیتان KKR Eoin Morgan توپ را به ناگارکوتی سپرد ، 10 بار اجرا شد. او برای چهار گل اول اعصابش را حفظ کرد و در چین ، دو دست چپ را بولینگ کرد – جید و سام قرآن – اما در دو تولد گذشته اشتباه کرد.

پس از دو شوت آخر ، 30 دویدن طول کشید ، پس از اینکه پت کامینز در جایگاه 18 عالی قرار گرفت ، فقط چهار بار قبول شد و بهترین گلزن سرویس روتوراج گایکواد را رد کرد (72 فرار از 53 گل).

با این حال ، لوکی فرگوسن ، که همراه با وارون چاکراوارت زندگی تازه ای در بولینگ KKR ارائه داد ، در 19 ام توپ را به پایان رساند و در نتیجه ضربه آزاد برای شش بیت جید ناپدید شد.

لبه بیرونی توپ بعدی به مدت چهار سوم به این معنی بود که دومی فقط 10 بار داشت و کامینز ناک اوت شد.

پیش از این ، پس از اخراج زود هنگام شین واتسون ، 14 ساله ، گایکواد به عنوان پایگاه CSC بازی می کرد. گایکواد با آمباتی رایودا (38) 68 بار برای گل دوم اضافه کرد ، 50 گل به همراه واتسون اضافه کرد تا CSK در تعقیب باشد.

Rayouda و کاپیتان MS Doni (1) به طور متوالی سریع پیش رفتند و به نظر نمی رسد که Koran (13 از 14) مد خود را در این بازی پیدا کرده باشد ، اما شش نفره Jade’s فقط برای پنجمین برد خود در مسابقات CSK را ثبت نام کردند.

هنگام ضرب و شتم ، KKR تصمیمات عجیبی گرفت. رهول تریپاتی که در بالاترین سطح موفقیت هایی کسب کرده است ، به رده 7 سقوط کرده و مارکت سینگ که تنها اولین مسابقه خود را در این فصل انجام داده است ، بالاتر از کاپیتان مورگان قرار گرفته است.

با این حال ، نیتیش رانا پس از باخت KKR به شوبمن گیل (26 از 17) در مرحله یک هشتم ، با 87 ضربه فقط 61 گل با 10 چهار ضرب و چهار شش بازی درخشید.

نارین (7) مانند مارکت (11 از 11) نتوانست طولانی بماند و کاپیتان مورگان که در شماره 5 ظاهر شد ، فقط 15 از 12 را مدیریت کرد.

نوسان نظم میانی به این معنی بود که دینش کارتیک ، که شش ساله بود ، باید سرعت خود را تا حد مرگ افزایش دهد و 21 توپ از 10 توپ او ، KKR را به 172 برساند.

بالا رفته

لونگی نگیدی 2 بر 34 برگشت و میتچل سانتنر ، کارن شارما و جادا توسط CSK به دروازه برگشتند.

برای KKR ، کامینز و چاکراور هر کدام دو ویکت برداشتند.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]