لیگ برتر هند 2020 ، سرخپوستان بمبئی در برابر سلطان سلطنتی بنگلور: Devdut Podikal کاملاً اخراج Saurab Tiwari را جلب می کند دیده بان

[ad_1]

IPL 2020 ، MI در برابر RCB: Devdutt Padikkal برای رد Saurab Tiwari یک بازی خیره کننده می گیرد.  تماشا کردن

IPL 2020 ، MI در برابر RCB: Devdut Podikal برای رد Saurab Tiwari بسیار خوب عمل کرد.© BCCI / IPL


دودوت پدیکال چهارشنبه شب صید بسیار عالی Royal Challengers Bangalore (RCB) را برای فرستادن مورچه ها از بمبئی ساوراب تیواری ثبت کرد. در چهارمین توپ یازدهم در تعقیب میا برای 165 اجرا ، محمد سراج توپ را به شکلی بلند به تیواری متمایل کرد ، او آن را با سرعت زیاد در وسط رانده است. پودیکال که در آنجا مستقر بود ، به جلو پرید و توپ را با فاصله چند سانتی متر از زمین گرفت. برای اولین بار ، یک بیتمن کارمانتاکی که پنجمین چهارمین مسابقه IPL خود را در اوایل مسابقه به ثمر رسانده بود ، هیجان زده شد و اخراج را جشن گرفت.

بوق تجاری

در این مرحله از مسابقه ، MI 72 بر 2 بود و 93 دویدن برای پیروزی در مسابقه به 57 گل نیاز داشت.

صید Podikalo قبل از اینکه یوزوندرا چاهال Krunal Panda را 10 بفرستد تا RCB را شکار کند ، بمبئی را روی پاهای عقب خود قرار داد.

به پودیکال دستور داده شد که برای RCB این مرحله را باز کند ، و او روز چهارشنبه با همکار جاش فیلیپ همراه شد تا 71 بار در 7.5 فریم برای اولین گل اضافه کند.

سقوط نظم میانی که در نتیجه آن RCB از 131 به 2 به 138 به 6 کاهش یافت ، شروع خوب را هدر داد و همین باعث شد قیچی باز شود ، زیرا مردم ویرا کولی به 164 به 6 محدود بودند.

سوریاکومار یداو از 43 توپ 79 شکست ناپذیر زد و با پنج ویکت در دست به بمبئی کمک کرد تا به گل برسد.

بالا رفته

در این فصل ، پودیکال 417 ران برای RCB به ثمر رسانده است ، اولین بار در IPL ، و او دومین گلزن برتر تیم در مسابقات پس از کول است.

RCB با 14 امتیاز از 12 مسابقه در رده دوم جدول امتیازات قرار دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]