فرمول 1: پیر گسلی در فصل 2021 به همکاری با AlphaTauri ادامه خواهد داد

[ad_1]


اسکودریا آلف تاوری تأیید کرده است که پیر گسلی در فصل 2021 به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد. این بازیکن فرانسوی 24 ساله ابتدا در گرندپری مالزی 2017 به تیم ملحق شد و قبل از رفتن به ردبول ریسینگ برای فصل 2019 به این تیم پیوست. پیر پس از بازگشت به Scuderia AlphaTauri در نیمه سال 2019 ، بارها و بارها با صلاحیت و به طور مداوم توانایی های خود را ثابت کرد به پایان رسیدن در 10 برتر در فصل 2020 ، گسلی عنوان قهرمانی خود را در گرندپری ایتالیا در مونزا بالا برد.

بوق تجاری

“بسیار خوشحالم که برای یک فصل دیگر به همکاری با Scuderia AlphaTauri ادامه می دهم! امسال بسیار خوب پیش می رود و ما به موفق ترین فصل تاریخ تیم می رویم. احساس می کنم رابطه بسیار قوی داریم ، ما توانسته ایم از هر فرصتی که پیش می آید استفاده کنیم. ما ، بهترین ها در گرندپری ایتالیا ، “فرانسوی در بیانیه ای گفت.

“برنده شدن در اولین مسابقه فرمول 1 من در مونزا لحظه بسیار ویژه ای برای من بود و من برای به دست آوردن دومین برد در تاریخ تیم بسیار شیرین شدم ، بنابراین من به این مسئله بسیار افتخار می کنم.

“من تمام تلاش خود را می کنم تا تیم را تحت فشار قرار دهم و تمام مسئولیت خود را برای انتقال آن تا آنجا که ممکن است بر عهده بگیرم.

وی افزود: “من چشم به راه چالش سال آینده هستم و به همکاری با AlphaTauri هم به عنوان یک مارک جایزه مد و هم به عنوان یک تیم مسابقه ادامه می دهم تا آنجا که ممکن است عملکرد خود را ادامه دهم تا در آینده موفقیت های بیشتری کسب کنم.”

فرانتس توست ، سرپرست تیم ، گفت: “از سال گذشته که به تیم بازگشت ، او به طور مداوم نمایش های بسیار خوبی را نشان می دهد ، با رسیدن به دو سکو ، با مقام دوم در برزیل در سال 2019 و برنده شدن در مسابقه خانگی تیم در گرند ایتالیا جایزه امسال

بالا رفته

“پیر ثابت کرده است که بسیار رقابتی است و به لطف مهارت های عالی مسابقه ای خود ، که از پتانسیل ماشین در هر مسابقه استفاده می کند و بازخورد ارزشمندی به مهندسان آن می دهد.

وی افزود: “او از نظر ذهنی بسیار قدرتمند است ، همیشه انگیزه دارد و وقتی هدفی را تعیین می کند بهترین تلاش خود را برای رسیدن به آن می کند. من مشتاقانه منتظر گسترش این همکاری و یک فصل مشترک موفق 2021 هستم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]