لیگ برتر هند در حذفی: مانیش پاندی در جریان درگیری SunRisers Hyderabad-Royal Challengers در بنگلور پاسخ مناسب سورتمه سگ Wira Koli را می دهد. تماشا کردن

IPL 2020: Manish Pandey در هنگام برخورد SunRisers Hyderabad-Royal Challengers Bangalore پاسخ مناسب به سورتمه Wirate Kolis را می دهد.  تماشا کردن

مدیر تصفیه IPL 2020: از 21 تحویل ، مانیش پاندایی برای 24 ردیف اخراج شده است.© BCCI / IPL


مانیش پندی Batsman SunRisers Hyderabad (SRH) پاسخ خوبی به کاپیتان سلطنتی Challengers در بنگلور (RCB) ویراته کولی داد ، که سعی داشت روز جمعه یک بازیکن کریکت را در مرحله حذف لیگ برتر هند (IPL) 2020 با قاتل بکشاند. مانیش کار خود را با یادداشتی محتاطانه آغاز کرد ، که ممکن است تحت تأثیر اخراج چاقوی شریواک توسط گوسوامی برای یک اردک قرار گرفته باشد. SRH هدف کمتری از 132 را دنبال کرد ، اطمینان حاصل کرد که کریکت در تمام زمان جهان قبل از تصاحب کاسه ها مستقر می شود. کوهلی سعی کرد پس از یک ضربه دفاعی ، با یک اظهارات زودگذر ، ضربه گیر را ناراحت کند و بازیکن SRH به آن واکنش مناسب داد. دو توپ بعد ، مانیش پس از ارسال کوتاه محمد سراج ، یک ضربه ضربدری در وسط دروازه ایجاد کرد ، توپ همچنان به پاکسازی حصار ادامه داد.

بوق تجاری

در اینجا ویدئویی مشاهده می شود که اظهارات کوهلی و همچنین پاسخ بتسمن SRH نشان داده شده است:

بعد ، RCB جلسه “انجام یا مردن” را با شش ویکت پس از نیم قرن ضرب و شتم نیوزلندی ، کین ویلیامسون ، نمک به زخم های کول از دست داد. ویلیامسون 50 از 44 تحویل در خدمت بدون شکست باقی ماند ، که شامل دو حد و به همان تعداد شش تایی بود.

پس از آن ، کریکت نیوزیلند از جیسون هولدر واگن غرب هند حمایت شد ، که در انتهای دیگر بدون شکست باقی ماند.

بالا رفته

این اولین باری نیست که کوهلی سعی در آزار بازیکنان حریف دارد. کاپیتان هندی در اوایل رقابت های لیگ پولدار ، در جریان یک مسابقه مرحله لیگ مقابل قهرمان هند ، بمبئی (میشیگان) ، تلاش کرد تا سوریاکومار یداو را برانداز کند.

سوریاکومار این حرکت را لمس نکرد و بدون پایان پایان یافت ، زیرا حق امتیاز در بمبئی یک پیروزی غالب را به ثبت رساند.

مباحث ذکر شده در این مقاله