پاکستان و زیمبابوه: بابر اعظم در مسابقات T20I اول زیمبابوه را رهبری می کند


کاپیتان بابر اعظم یک نیم قرن خوب را شکست تا رهبری شش ستاره پاکستانی زیمبابوه را در اولین شبکه بین المللی Twenty20 در راولپندی روز شنبه انجام دهد. اعظم بار دیگر ثابت کرد که چرا یکی از بهترین کریکت های توپ سفید با جذابیت 55 گل 82 است که تعقیب پاکستان را در یک هدف متوسط ​​157 در 18.5 فریم تقویت می کند. این پیروزی یک بر صفر پیروزی پاکستان را در یک سری سه بازی و دوازدهمین پیروزی متوالی مقابل زیمبابوه در تمام کریکت های بین المللی Twenty20 رقم می زند. وسلی مادهاور پس از پیروزی در تساوی و پیروزی در نیمه قرن دختران ، زیمبابوه را به 156-6 رساند. اعظم ، مصمم بود که جایگاه خود را به عنوان شکارچی اصلی Twenty20 بدست آورد – که دو ماه پیش به دیوید مالان انگلیسی ، از دست داد – در 80 امین مسابقه با محمد حافظ 36 ساله ، 9 محدوده و شش مورد را شکست.

بوق تجاری

سرانجام اعظم در هفدهم قرار گرفت ، و حافظ در نوزدهم ، اما هدف هرگز فراتر از پاکستان نبود.

Paisman Blessing Mozarabani با نتیجه 2:26 به پایان رسید.

زیمبابوه که پس از شکست 2-1 در سری قبلی پاکستان را در سومین مسابقه یک روزه بین المللی ناراحت کرد ، علی رغم رد فهار زمان (19) و حیدر علی (هفت) نتوانسته است بازی بدون وقفه اعظم را متوقف کند. . به هشتم برای

پیش از این ، زیمبابوه در 5 شوت آخر 46 ضربه را به ثمر رساند و مادهوری را پیش انداخت.

مادوهوری ، بازیکن راست راست 20 ساله ، از 70 امتیاز با 9 محدودیت و شش توپ با 48 توپ به ثمر رساند تا به زیمبابوه کمک کند یک مجموعه قابل احترام ارسال کند.

مدهاور که در دو حضور قبلی در Twenty20 فقط چهار بار دوام داشته است ، 34 گل برای گل ششم با التون چیگومبورا اضافه کرده است که با یک توپ شش و دو محدوده یک توپ 21 توپ را ایجاد کرده است.

شان ویلیامز 25 ساله و برندان تیلور 20 ساله دیگر شرکت کنندگان بودند.

برای پاکستان ، عابران پیاده هریس رئوف و وهاب ریاض هر کدام دو دروازه گرفتند.

بالا رفته

Twenty20 اولین بازی بین المللی خود را برای عیسمان قدیر ، پسر بزرگ عبدالقادر ، که سال گذشته درگذشت ، در پاکستان انجام داد.

روزهای یکشنبه و سه شنبه تیم ها دوباره در همان مکان به مصاف هم می روند.

مباحث ذکر شده در این مقاله