لیگ برتر هند ، KXIP و RR: سانجو سامسون در حالی که پادشاهان سلطنتی راجستان آماده می شوند برای بازی Kings XI در پنجاب ، “ادویه مالایالا” را اضافه می کند. تماشا کردن

[ad_1]

IPL 2020 ، KXIP v. RR: سانجو سامسون اضافه می کند

IPL 2020 ، KXIP در مقابل RR: سانجو سامسون در این فصل یک کارزار مختلط انجام داده است© توییتر


در سناریوهای شکست ، پادشاهان XI پنجاب (KXIP) در پنجاهمین مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2020 در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی به مصاف Rajasthan Royals (RR) رفتند. این بازی قرار است 30 اکتبر برگزار شود. در آستانه بازی حساس ، به نظر می رسد سانجو سامسون با داشتن بازی درخشان در تورها ، خیلی خوب آماده می شود. پادشاهان سلطنتی ویدئویی از فعالیت های عملی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند با عنوان: “Adding Malay Spice! #HallaBol #RoyalsFamilyimsanjusamson”.

بوق تجاری

این ویدئو مجموعه گسترده ای از فیلم سامسون را با آهنگی خشن توسط ThirumaLi خواننده رپ مالایایی نشان می دهد.

لرزش روی ویدیو باعث شد طرفداران سامسون به سمت فیلم حرکت کنند! یکی از طرفداران نوشت: “او پسر ماست.”

دیگری نوشت: “RR در دو بازی بعدی برنده خواهد شد و برای صعود به یک مسابقه خوب احتیاج دارد ، خوب ، این پشت بیگ بن و مگس سانجو است.”

در همین حال ، حتی سامسون در اینستاگرام نظر داد. او نوشت: “هاااااااااااااااااااا !! !!

بومی کرالا 326 مسابقه IPL 2020 را در 12 مسابقه به ثمر رساند ، سطح اعتصاب 157.48 ، دارای 17 چهار ضرب و 23 گل. وی همچنین امتیاز بالای 85 دوش را به دست آورد.

بالا رفته

سامسون با وجود دویدن ناموزون پس از شروع درخشان مبارزات خود ، در پیروزی اخیر RR برابر سرخپوستان بمبئی (میشیگان) بسیار مهم بود. او در حالیکه تیمش هشت گل و 10 گل مانده بود ، از 54 دوی با 31 گل ناکام شکست خورد. او همچنین چهار چهار و شش شش زد.

RR در حال حاضر با ده امتیاز پس از 12 بازی در رده هفتم جدول لیگ قرار دارد. آنها در پنج مسابقه پیروز شدند و در هفت مسابقه شکست خوردند.

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]