لیگ برتر هند: شلدون کوترل در کمین یک هوادار کوچک است که سلام خود را کپی می کند ، کمترین پاسخ را دارد

[ad_1]

IPL 2020: شلدون کوترل کمترین جواب را برای یک طرفدار کوچک دارد ، به یاد می آورد که با پدرش صحبت کرده است

IPL 2020: جشن شلدون کوترل مربوط به نیروهای دفاعی جامائیکا است© BCCI / IPL


Kings XI Punjab Pacman Sheldon Cottrell به دلیل پاسخ سریع به طرفداران کریکت در شبکه های اجتماعی شناخته شده است و این یک بار دیگر ثابت شده است! بولر جامائیکا ، که اکنون در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به عنوان بخشی از لیگ برتر هند (IPL) 2020 به سر می برد ، در توییتر صحبت کرد تا یک پیام جادویی زیبا را به یک دختر کوچک در حال احترام گذاشتن منتقل کند. او نوشت: “متاسفم ، جیا ، من قبلاً نتوانستم این توییت را پیدا کنم. فقط می خواستم بگویم که شما روز من را پوشش می دهید.” این ویدئو ، که در آن دختر از یک پیس تقلید تقلید می کند ، در تاریخ 24 سپتامبر توسط والدینش ارسال شده است. نامیده می شد: “SaluteCotterell Great Fish Salute !! #SaluteJiya”.

بوق تجاری

خوب ، ما فقط در اینجا متوقف نشدیم! این پیرمرد 31 ساله با یادآوری اینکه شش ماه پیش با پدرش گفتگویی داشت ، رفتار خاکی خود را نشان داد. وی در پاسخ به این سال که آیا می تواند به خانواده اش کمک کند ، نوشت: “شش ماه پیش شما در مورد وضعیتی که خانواده شما بدون عروسی در صنعت عروسی در چنای کار می کنند به من گفتید. کریکت را یک دقیقه فراموش کنید. آیا می توانیم برای حمایت انجام دهیم؟ # هند # سلام # چنای “.

کوترل در شش بازی به میدان رفته است و شش گل با 8.80 پس انداز به ثمر رسانده است. در این فصل او مشکلات تناسب اندام داشت و به خصوص در تیم KL Rahul در امارات عملکرد خاصی نداشت. KXIP در حال حاضر با 12 امتیاز از 12 مسابقه در رده چهارم جدول لیگ قرار دارد. آنها در شش مسابقه پیروز شدند و در 6 مسابقه شکست خوردند.

آنها در تاریخ 30 اکتبر در ورزشگاه شیخ زاید در ابوظبی به مصاف راجستان راسل (RR) می روند.

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]