لیگ برتر هند ، CSK – KKR: استیون فلمینگ ، مربی چنی سوپر کینگ ها از فرم فعلی خود راضی است

[ad_1]

IPL 2020 ، CSK در مقابل KKR: مربی Super Kings در چنای استفان فلمینگ از فرم فعلی Ruturaj Gaikwads خوشحال است

IPL 2020 ، CSK مقابل KKR: روتورای گایکواد در طول مسابقه 49 یک ضربه استثنایی بازی می کند© BCCI / IPL


استیون فلمینگ ، مربی چنی سوپر پادشاهان (CSK) با تمجید از روتراج گایکواد گفت که خوشحال است که بتسومان از فرصت استفاده بهینه کرده است. اظهارات فلمینگ پس از آن انجام شد که گویکواد ناک 72 بازی کرد و به CSK کمک کرد تا روز پنجشنبه در یک دیدار برابر Kolkata Knight Riders (KKR) در لیگ برتر هند (IPL) پیروز شود. “او چند بازی اخیر داشت. خوشحالیم که او از این فرصت استفاده کرد. ما به فرصتهای از دست رفته نگاه می کنیم وقتی که COVID گرفت. او قبل از فصل را از دست داد ، حدود 4-5 هفته در انزوا بازگشت. ما سعی کردیم او را بکشیم اما او فلمینگ در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: “ما از ایجاد فرصتی خوشحالیم و او به ما نشان داد که بازیکن مناسبی است.”

بوق تجاری

CSK با در دست داشتن شش ویکت هدف 173 را تعقیب کرد. پس از پیروزی CSK در دیدار KKR ، سرخپوستان بمبئی اولین تیمی بودند که در این فصل به پلی آف راه یافتند.

فلمینگ همچنین گفت که از پیروزی بسیار خوشحال است.

“ما خوب بازی کردیم ، قطعاً هدف و مشارکت رایودا و روتورایی را از دست دادیم. اما احساس کردیم که در موقعیتی قرار داریم که احتمالاً علاقه مندان به پیروزی هستیم … احساسات مختلف هنگامی که اینجا می نشینید و خارج از رقابت هستید ، تماشا می کنید نه خیلی عصبی. از بردن بسیار خوشحالم. “

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]