بعد از بن استوکس و شین وارن ، مایکل وان قربانی سو abuse استفاده از مارلون ساموئلز در اینستاگرام می شود

[ad_1]


مارتون ساموئلز ، که در اینستاگرام خود ادامه می دهد ، روند جدیدی پیدا کرده است: کریکتوریست از غرب هند ، مایکل وان را کنده است. کاپیتان سابق انگلیس علیه داستانهای تحقیرآمیز ساموئلز درباره بن استوکس صحبت کرده است که نژادپرستی را پر کرده است. با رفتن به اینستاگرام ، ساموئلز یک مقاله خبری را خواند که گفته های واگن را در توییتر گزارش می داد. این باتکس کهنه کار با افتخار در مورد مبلغی که در اختیار دارد ، در مورد مارک عطرهای خود به نام Sextillion صحبت کرد که به گفته وی ، درآمد زیادی بدست می آورد که وون هرگز تصور نمی کند.

بوق تجاری
مهپفو

مارلون ساموئلز به مایکل وان ضربه زد
عکس: اینستاگرام

اوایل ، وون به توییتر رفت و نوشت: “این خیلی وحشتناک استmarlonsamuels … ما در حال تلاش برای از بین بردن نژادپرستی هستیم … !! یک کمی تمسخر @ benstokes38 نباید منجر به این شود …”

واگن بن استوکس اخیراً در مورد مسائل قرنطینه صحبت کرده است. او شوخی کرد ، حتی این را به دشمن ترین دشمن خود ، مارلون ساموئلز که با او حریف قدرتمندی در میدان کریکت بود ، نمی خواست.

در طی گفته های استوکس ، ساموئلز از برنده جام جهانی ODI 2019 و شان وارن استرالیا سوusedاستفاده کرد. او بر اساس رنگ پوست سواستفاده هایی را انجام داد و همسر استوکس را نیز درگیر کرد.

وارن در توییتر به آن پاسخ داد. “من فقط آنچه ساموئلز ارسال کرد ارسال شد re @ benstokes38 & I. این وضعیت بسیار ناراحت کننده ای است زیرا او به وضوح به کمک جدی احتیاج دارد ، اما او هیچ دوستی ندارد و حتی دیگر هم تیمی های سابق او را دوست ندارند وارن در توئیتی نوشت: “فقط به این دلیل که شما یک فرد معمولی در کریکت بودید – لازم نیست که یک فرد عادی باشید. از پسرتان کمک بگیرید.”

ساموئل و استوکس بارها و بارها ادویه های زراعی را برگزار کرده اند ، از جمله فینال جام جهانی 2016 بین هند غربی و انگلیس.

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]