لیگ برتر هند ، CSK مقابل KKR: روتوراج گایکواد می گوید به نظر می رسد “Super Kings of Chennai” از مسابقات خارج شده است

[ad_1]

IPL 2020: CSK در برابر KKR: به نظر نمی رسد Chennai Super Kings از مسابقات خارج شود ، می گوید Ruturaj Gaikwad

IPL 2020 ، CSK مقابل KKR: روتورای گایکواد در طول مسابقه 49 یک ضربه مقابل KKR بازی می کند© BCCI / IPL


روتوراج گایکواد “Chennai Super Kings” (CSK) باتسمن گفت جو در رختکن “بسیار آرام” است و به نظر نمی رسد که آنها خارج از رقابت باشند. این فصل CSK نتوانسته است به مرحله پلی آف لیگ برتر هند (IPL) راه یابد و پایین ترین تیم در جدول امتیازات است. با این حال ، تیم روز پنجشنبه Kolkata Knight Riders (KKR) را با شش دروازه شکست داد. در این مسابقه ، گایکواد 72 دوش به ثمر رساند تا به CSK در 173 دوش کمک کند تا هدف را دنبال کند.

بوق تجاری

گایکواد در ویدئویی که توسط iplt20.com منتشر شد به هم تیمی خود ، شین واتسون گفت: “بدیهی است که تلاش برای حفظ تناسب اندام و پیروزی در تیم مهم نیست. بیایید امیدوار باشیم که مسابقات را با یک پیروزی به پایان برسانیم و حرکت بعدی را ادامه دهیم.

وی افزود: “جو کاملاً آرام است. این احساس نمی کند که ما از مسابقات خارج شده ایم. جو در طول بازی اول و در طول این بازی یکسان بود. این کمک زیادی می کند.”

گایکواد همچنین ابراز تحسین کرد که می تواند با واتسون بجنگد و گفت “این رویایی بود که با تو جنگید.”

بالا رفته

سپس واتسون از گایکواد به خاطر ابتکارات شگفت انگیز خود در طول مسابقه تمجید کرد.

“افتخار این بود که Ruturai را بسیار ضرب و شتم خوب و چالش برانگیز می دید. برای یک پسر جوان و در یک صحنه بزرگ مانند IPL ، جنگیدن مانند او بسیار چشمگیر است. و توانایی پذیرش بچه هایی مانند پت کامینز است. فرگوسن و سونیل نارینه. ”واتسون گفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]