لیگ برتر هند ، CSK مقابل KKR: دیوید هاسی خوش بین است که سوارکاران کلکته می توانند به پلی آف صعود کنند

[ad_1]

IPL 2020 ، CSK مقابل KKR: دیوید هاسی خوشبین است که سوارکاران کلکته می توانند به پلی آف صعود کنند

IPL 2020 ، CSK مقابل KKR: دیوید هاسی در طول مسابقه 49 بازی می کند© BCCI / IPL


با وجود شکست توسط چنای سوپر کینگ (CSK) ، مربی کلکته نایت رایدرز (KKR) دیوید هاسی گفت که تیم هنوز نفس می کشد و خوش بین است که تیمش می تواند به پلی آف برسد. CSK روز پنجشنبه در لیگ برتر هند (IPL) با شش ویکت KKR را شکست داد. پس از پیروزی CSK در دیدار KKR ، سرخپوستان بمبئی اولین تیمی بودند که در این فصل به پلی آف راه یافتند. KKR در حال حاضر با 12 امتیاز در رده پنجم قرار دارد. حسین پس از بازی در یک کنفرانس خبری گفت: “ما خود را با از دست دادن بازی در آن موقعیت قرار می دهیم. اما هنوز در این رقابت نفس می کشیم. بازی بعدی برابر راجستان است.”

بوق تجاری

وی افزود: “طی چند روز ما می خواهیم باتری های خود را دوباره شارژ كرده و برای بازی كریكت آزاد بیرون برویم. شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی می افتد ، نتایج به بهترین نحو پیش می روند و ما می توانیم چند تیم را در مرحله پلی آف تكان دهیم.”

CSK با در دست داشتن شش ویکت هدف 173 را تعقیب کرد. روتوراج گایکواد در 72 دوش ناک بازی کرد ، در حالی که در نتیجه راویندرا جیدی با 31 دوش تنظیم سریع انجام داد و فقط 11 گل زد تا به کنار زمین برود.

بالا رفته

هاسی اعتراف کرد که CSK در این بازی خوب بازی کرد و مستحق برد است.

وی گفت: “هر شکست دشوار است. اما در چنای کامل ، آنها مستحق پیروزی هستند. من فکر می کنم آنها بازی خوبی انجام دادند و سپس مجموع بازی ها را بیرون زدند.”

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]