لیگ برتر لانکا: دیل استین برای پیوستن به Candy Tuskers


فرانچایز روز یکشنبه اعلام کرد ، Pacer از آفریقای جنوبی دیل استین به تیم Candy Tuskers در لیگ برتر آینده لانکا ملحق می شود. با شرکت در توییتر ، حق رای دادن نوشت: “ما همچنین هیجان زده ایم که اعلام می کنیم یکی از بزرگترین بولرهای تمام دورانها @ DaleSteyn62 به تیم Candy Taskers خواهد پیوست!” در اوایل روز ، برندن تیلور ، کشتی گیر زیمبابوه ای پیش از مسابقات به تیم پیوست. “ما خوشحالیم که اعلام کنیم @ BrendanTaylor86 به #TuskerNation پیوسته است!” Tuskers در توییتر.

بوق تجاری

پس از كناره گيري كريس گيل و ليام پلانكت از مسابقات ، گنجاندن تيلور و استين براي اين تيم راحت بود.

کریکت سریلانکا روز شنبه اعلام کرد که این مسابقات سیاست تحمل صفر در برابر هر عمل خلاف را در پیش خواهد گرفت.

واحد مبارزه با فساد سریلانکا (SLC ACU) با همکاری بخش مبارزه با فساد شورای بین المللی کریکت (ICC ACU) اقدامات مقابله با فساد در LPL 2020 را مدیریت می کند و مقامات مربوطه در هر مسابقه حضور و هوشیاری خواهند داشت. ، رویدادها و عملکردهای رسمی در طول مسابقات در محل و هتل.

شرکت کنندگان در لیگ (بازیکنان و مقامات) موظفند هرگونه رویکرد فسادآمیز را ، در صورت و در صورت بروز ، به افسران مبارزه با فساد (ACM) تعیین شده برای LPL گزارش دهند ، و با چنین گزارشاتی با اطمینان کامل برخورد می شود – اداره فساد اداری مستقر است.

فصل مقدماتی LPL هفته آینده آغاز خواهد شد ، علی رغم اینکه بازیکنان ستاره ای از جمله کریس گیل ، لاسیت مالینگو و دیگران مسابقات را ترک می کنند. در LPL ، پنج تیم حق امتیاز به نام های کلمبو ، کندی ، هاله ، دامبولا و یافنا در 23 مسابقه شرکت می کنند.

بالا رفته

کلمبو در تاریخ 26 نوامبر در بازی افتتاحیه LPL 2020 در استادیوم بین المللی کریکت ماهیندا راجاپاکسا در هامبانوتا به مصاف کندی می رود.

تا نیمه نهایی در روزهای 13 و 14 دسامبر هر روز دو سر وجود دارد. فینال در تاریخ 16 دسامبر برگزار خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله