فولکر هرمان مدیر دو و میدانی هند استعفا داد و گفت دیگر نمی تواند “انتظارات خودخواسته” را برآورده کند


مدیر فدراسیون دوومیدانی با عملکرد بالا هند ، فولکر هرمان ، که قرارداد وی توسط وزارت ورزش تا پایان بازی های المپیک 2024 تمدید شد ، استعفا داد و گفت که “دیگر نمی تواند انتظارات خود را که با این نقش به وجود می آید برآورده کند.” یک منبع AFI تأیید کرد که هرمن چند هفته پیش استعفا داد اما گفت که “دلایل خاص” را ذکر نکرده است. این ژرمن در ژوئن 2019 تا پایان المپیک به تعویق افتاده در توکیو در سال 2021 به این سمت منصوب شد. در سپتامبر ، وزارت قرارداد وی را تا پایان المپیک 2024 تمدید کرد ، اما منابع AFI گفت که او قرارداد جدیدی امضا نکرده است.

بوق تجاری

هرمان در صفحه فیس بوک خود نوشت: “بعد از یک سال و نیم سال پربار و الهام بخش در هند ، روزی فرا رسید که دیگر نتوانستم با نقش مدیر AFI با عملکرد بالا انتظارات خودم را برآورده کنم ، بنابراین من سه هفته پیش سمت خود را ترک کردم.”

“کار در ورزشهای با عملکرد بالا به سطح توقع بالایی نیاز دارد. بسیاری از ورزشکاران و تیمها در سراسر جهان با حمایت مربیان و کارکنان با یک هدف رقابت می کنند تا در تاریخ معین بهترین شوند. تنها کسی موفق خواهد شد.” هرمان گفت دوومیدانی هند آینده بزرگی در پیش دارد. .

“برای پشتیبانی از تعداد بیشماری از ورزشکاران و مربیان با استعداد ، به زیرساخت های حمایتی و به همان اندازه مقاوم نیاز دارد. علاوه بر این ، بازیکنانی با ذهنیت قوی ، مطمئن و مستقل برای موفقیت در صحنه جهانی لازم هستند.”

یک منبع AFI گفت فدراسیون سعی کرد هرمن را ترغیب کند که آنجا را ترک نکند ، اما نتیجه ای نداشت. یک منبع PTI گفت: “او هیچ دلیلی ذکر نکرد. او می خواست ترک کند و به خانه برگردد. AFI سعی کرد او را قبل از بازیهای المپیک متوقف کند ، اما او گفت که تصمیم دارد برگردد.”

“در غیر این صورت مشکلی بین او و AFI و SAI وجود ندارد.” هرمان گفت که کار او در هند زندگی وی را بسیار غنی کرده و “باعث شده است که او به یادداشتی بسیار مثبت نگاه کند”.

بالا رفته

وی گفت: “من می توانم دیدگاه خود را تغییر دهم ، اما هنوز هم منتظر پیشرفت بیشتر ورزشکاران و مربیان و موفقیت های آینده آنها هستم.”

هرمان پس از پذیرایی مختصر توسط درک بوزی آمریکایی ، المپیکی 1968 در مکزیکو سیتی که در اکتبر 2015 در آستانه بازی های المپیک ریو منصوب شد ، دومین فردی بود که به عنوان مدیر دو و میدانی با عملکرد بالا در هند قرار گرفت ، اما پس از هفت ماه ریاست جمهوری استعفا داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله