لوئیس همیلتون ، زیرمجموعه جورج راسل با دستیابی به تمرین اول ، اظهار نظر می کند

لوئیس همیلتون ، زیرمجموعه جورج راسل با دستیابی به تمرین اول ، اظهار نظر می کند

جورج راسل در 54.546 ثانیه سریعترین دور را طی کرد تا 0.176 ثانیه از ماکس ورستاپن پیشی بگیرد.© خبرگزاری فرانسه


جورج راسل در روز جمعه هنگامی که در اولین پیاده روی عملی خود با مرسدس ، زمان بیشتری را از مکس ورشتاپن در مسابقات جایزه بزرگ صهیر پیش انداخت ، اظهار نظر قاطع کرد. بریتانیایی 22 ساله ، “استخدام” ویلیامز ، که به عنوان قهرمان خانواده از ویروس کرونا ویروس کرون ویروس عمل می کند ، در 54.546 ثانیه سریعترین دور را زد و 0.176 ثانیه از ردبول هلندی پیشی گرفت. راننده تایلندی متولد لندن ، الکس آلبون ، در مسابقات ردبول سوم سرعت بود زیرا والتر بوتاس ، در مرسدس دوم ، سعی کرد با سرعت خود را در بزرگراه “حلقه بیرونی” در مسیر کوتاه در بحرین نگه دارد.

بوق تجاری

بوتاس سه دهم ثانیه با هم تیمی جدیدش فاصله داشت – درست همان شرمندگی لحظه ای که فنلاندی می خواست از آن اجتناب کند – روزی که راسل از ناراحتی در صندلی خود شکایت کرد پس از افتادن کفش ها به داخل کابین همیلتون.

راسل فقط در فصل دوم با ویلیامز هرگز به جمع ده تیم برتر نرسید و یک امتیاز هم کسب نکرد ، اما بعد از پایان برنامه “مرسدس” نوجوانان با سرعت خود را تحت تأثیر قرار داد.

دانیل کوئیت از هم تیمی خود آلفا تورا پیر گاسلی ، استبان اوکونا از رنو و سباستین فتل قهرمان چهار بار فراری پیشی گرفته است.

دانیل ریکیاردو در رنو دوم نهم بود و چارلز لکلرک – دهم در فراری.

ریكاردو پس از یك حمله زودهنگام از Sainz ، كمترین پیش از آنكه راسل جدی بگیرد ، 15 دقیقه سریعترین زمان را برای رنو تعیین كرد.

بالا رفته

استرالیایی وقت خود را به 55.8 کاهش داد ، فقط پس از پیشرفت بوتاس به 55.1 ، فنلاندی به وضوح در تلاش بود تا تجربه خود را ایجاد کند – فقط برای بهبود تلاش های هم تیمی جدید انگلیسی.

راسل 53 دقیقه قبل از ورستاپن به درستی در P1 به میدان آمد و سپس آلبون و راسل تیم را بردند و با برخی از ایلان ، یک مرسدس بنز جدید با سرعت 54،546 معامله کردند تا سریعتر پیش رود.

مباحث ذکر شده در این مقاله