مورینیو خواستار حمایت پرشور دربی در برابر “آرسنال” – فوتبال است

ژوزه مورینیو ، مدیر مربی روز جمعه ، تاتنهام از بازگشت هواداران به بازی خانگی روز یکشنبه در لیگ برتر مقابل آرسنال سود خواهد برد.

دولت انگلیس لندن را تحت محدودیت های سطح COVID-19 قرار داده است و این زمینه را برای بازگشت محدود هواداران به ورزشگاه تاتنهام برای اولین بار از ماه مارس فراهم کرده است.

مورینیو در پاسخ به این س whetherال که آیا بازگشت تماشاگران می تواند باعث افزایش بیشتر رهبران لیگ برتر شود ، گفت: “این به هواداران ، مشخصات آنها و نحوه ارتباط مردم با بازی بستگی دارد.

“آیا آنها می خواهند به زیباترین ورزشگاه انگلیس بروند و از آن لذت ببرند؟ یا اینکه آنها می خواهند این بازی را انجام دهند؟ اگر آنها می خواهند از ورزشگاه و اشتیاق خود به فوتبال لذت ببرند ، من فکر نمی کنم که این خیلی مهم باشد.

“اگر آنها می خواهند به آنجا بروند و بازی كنند ، پیراهن تاتنهام را بپوشند و این بازی را انجام دهند ، كه می تواند کمی انگیزه و سرگرمی بیشتر به ما بدهد ، بله.”

میکل آرتتا که تیم آرسنال روز پنجشنبه در مسابقه لیگ اروپا مقابل استادیوم امارات با حضور 2 هزار هوادار ، راپید را با نتیجه 4-1 شکست داد ، گفت: حضور تماشاگران به اسپورها برتری می بخشد.

وی گفت: “احتمالاً به این دلیل كه این ورزش بدون طرفداران كاملاً متفاوت است.” “بازیکنان مقداری هدف و احساسات خود را از دست می دهند.

“ما اینجا هستیم تا هواداران لذت ببرند. آنها اشتیاق عظیمی دارند و اگر بتوانند پاس بدهند مستقیماً به بازیکنان ضربه می زند. داشتن آنها در اینجا یا در خانه همیشه متفاوت است. “

آرسنال که در رده چهاردهم قرار دارد ، در شش مسابقه آخر قهرمانی فقط چهار امتیاز کسب کرده است که به مصاف یکشنبه می رود ، اما مورینیو معتقد است که می توان فرم را از پنجره بیرون انداخت.

“همه ما می دانیم که یک دربی هیچ ارتباطی با فرم ، حرکت ، آسیب دیدگی ، قطع شدن ندارد. هیچ ارتباطی با آن ندارد. این فقط تاتنهام در برابر آرسنال است. ” “در این مسابقات جدول چیزی نمی گوید ، نتایج چیزی نمی گوید.”