لستر ، با الهام از وردی ، شروع قدرتمند دیگری برای EPL – فوتبال است

فرم خارج از خانه لستر به تیم کمک می کند شروع چشمگیر دیگری در لیگ برتر انگلیس داشته باشد.

دوشنبه در لیدز با رکورد 4-1 به پیروزی های خارج از خانه مقابل منچسترسیتی ، آرسنال و وست برومویچ در این فصل پیروزی اضافه کنید.

جیمی واردی در نیمه اول به ایجاد گل برای هاروی بارنز و یوری تیلمنس کمک کرد قبل از اینکه در دقیقه 76 در جاده ایلاند وقتی لستر به رده دوم صعود کرد – یک امتیاز عقبتر از لیورپول – در پایان دور هفتم خود را بکشد. تیلمانز در زمان مصدومیت یک پنالتی اضافه کرد.

لستر در 17 بازی ابتدایی فصل گذشته خود تنها دو باخت و در نیمه راه نزدیکترین حریف با قهرمان نهایی لیورپول بود تا اینکه به شدت سقوط کند و در نهایت از حضور در مقدماتی لیگ قهرمانان بازماند.

تعداد کمی از افراد انتظار داشتند که این بار تیم برندان راجرز خیلی سریع شروع کند ، به خصوص با مصدومیت هایی که بازیکنان اصلی مانند ریکاردو پریرا ، ویلفرد ندیدی ، چاگلار سویونتسو و اخیراً توماس کاستاگن را به خدمت می گیرد.

در “وردی” اما “لستر” سر و وضع سر را دارد ، که در 33 سالگی کند نمی شود.

مهاجم سابق انگلیس ، که بهترین گلزن فصل گذشته لیگ بود ، در حال حاضر زیر 7 سال است و در هر چهار برد خارج از خانه لستر گلزنی کرده است.

و این واردی بود که در راه رسیدن به گل اول برابر لیدز به استقرار لستر کمک کرد ، و در یک پاس برگشت ناکام رابین کوخ به زمین برگشت و توپ را برای بارنز مساوی کرد تا او فقط در 121 ثانیه به تور دروازه باز شود.

حرکت عالی واردی باعث شد تا او در دقیقه 21 بتواند فضایی برای ضربه سر ایجاد کند که ایلان مسیه دروازه بان تیم لیدز آن را روی پیشانی خود ذخیره کرد و تیلمانس ضربه اش را برگشت.

در ابتدای نیمه دوم ، استوارت دالاس با یک سانتر که از همه دور زد و به گوشه دور راه پیدا کرد ، گل “لیدز” را به تساوی کشاند ، اما واردی موفق شد “لستر” را با هر سه امتیاز ترک کند و تیم را با مدت زمان بازی با جیمز مدیسون و چنگیز به پایان برساند. زیر.

وردی پس از تعویض تازه میدان را ترک کرده بود که مدیسون در منطقه خطا کرد و به تیلمانس اجازه داد شوت های نقطه ای واردی را بزند و به گوشه بالا تبدیل شود.

در بازی دوم ، فولام با پیروزی 2-0 وست بروم اولین پیروزی را در این رقابت ها جمع کرد و از جمع سه تیم برتر قرار گرفت.