“دستاوردهای بزرگ”: رافائل نادال ادعای هزارمین پیروزی در زندگی حرفه ای خود را دارد


رافائل نادال گفت که پس از حصول 1000مین پیروزی شغلی خود در روز چهارشنبه ، به “موفقیت بزرگ” افتخار می کند و چهارمین کسی است که در نتیجه پیروزی مجدد برابر فلیسیانو لوپز در دور دوم مسابقات مسترز پاریس ، به این امتیاز رسیده است. قهرمان 20 بار گرند اسلم ، کمتر از یک ماه پس از کسب سیزدهمین عنوان رولان گاروس به پایتخت فرانسه بازگشت ، اسپانیایی خود را 4-6 ، 7-6 (7/5) ، 6-4 ناک اوت کرد. نادال گفت: “من به خیلی چیزها افتخار می کنم ، اما در طول زندگی حرفه ای خود از نظر آسیب دیدگی بدن با چالش هایی روبرو شده ام.”

بوق تجاری

“اما من همیشه اشتیاق به ادامه کار و فروتنی برای ادامه کار داشته ام ، وقتی همه چیز همانطور که انتظار ندارید پیش می روند.

“این یک موفقیت بزرگ برای من است.”

نادال که اولین پیروزی او در مسابقه تور ATP در آوریل 2002 انجام شد ، زمانی که او فقط 15 سال داشت ، در رده چهارم لیست تاریخ قرار دارد و جیمی کانورز با کسب 1274 پیروزی ، 32 برد بیشتر از راجر فدرر رده دوم را کسب کرد.

نادال اضافه کرد: “یک نکته منفی در مورد رسیدن به 1000 این است که شما بسیار پیر هستید ، زیرا این بدان معنی است که شما باید یک حرفه بسیار طولانی را تجربه کنید.”

“اما من بسیار خوشحالم.”

ایوان لندل نیز از سد 1000 برد عبور کرد.

نادال برای جشن گرفتن موفقیت خود بعد از بازی در صحنه تقریباً خالی برسی ، سخنرانی ویژه ای برگزار كرد و این رویداد پس از ورود فرانسه به محاصره دوم ویروس كرونا در هفته گذشته ، پشت درهای بسته برگزار شد.

نادال 34 ساله که برای کسب اولین عنوان مستر پاریس رقابت می کند ، پس از اینکه استرالیا با نتیجه 2 بر 6 ، 6: 4 ، 6: 2 از کروات برنا کوریچ پیروز شد ، در دور سوم به مصاف جردن تامپسون می رود.

گرفتن این جام در پاریس این هفته به نادال این امکان را می دهد تا رکورد 36 عنوان قهرمانی نواک جوکوویچ در مسترز را بدست آورد.

در بیشتر مسابقه او برای یافتن ریتم خود تلاش می کرد ، زیرا لوپز 39 ساله خوب کار کرد و شش امتیاز اول را که با آن روبرو شد را ذخیره کرد ، اما نادال او را در تایم بریک ست دوم تقویت کرد.

اولین بازیکن اصلی در بازی اول مهمترین شکست را به دست آورد ، که تصمیم گرفت و سپس به راحتی پیروز شد ، و در بازی بعدی دو بریک نگه داشت.

نادال گفت: “این مسابقه بسیار دشواری بود.” “من بدترین راه را با استراحت شروع کردم. در مقابل او سخت است زیرا کل مسابقه تحت فشار هستید.”

بالا رفته

دومین قهرمان جهان برای هشتمین بار در حرفه خود در این تورنمنت بازی می کند ، اما در دو بازی اخیر به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

بهترین بازی او در برسی زمانی بود که در فینال 2007 مقابل دیوید نعلبندیان آرژانتینی شکست خورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله