لالیگا: پس از اینکه “رئال” از زوزه دروازه بان استفاده کرد ، زین الدین زیدان نفس می کشد

لالیگا: زین الدین زیدان بعد از آن نفس می کشد

“رئال” با نتیجه یک بر صفر “سویا” را شکست داد تا به رده سوم جدول امتیازات لالیگا برسد.© توییتر


زین الدین زیدان روز شنبه هنگامی که گل خود بونا دروازه بان سویا به برتری یک بر صفر رئال مادرید مقابل سویا منجر شد ، فشار را تا حدی بالا برد.در نیمه دوم ، بونو تلاش های وینیسیوس جونیور را به تور دروازه خود فرستاد تا تیم زیدان صعود کند. مقام سوم جدول بعد از قهرمانی در لیگ اول از ماه اکتبر. در حالی که مادرید در میانه هفته با نتیجه 2-0 به دونتسک “شاختار” سقوط کرد تا امیدهای خود برای صعود به لیگ قهرمانان را ترک کند ، گزارش های مطبوعاتی در اسپانیا مائوریتزیو پاچتینو ، مدیر سابق تاتنهام و رائول مهاجم سابق مادرید را با کار زیدا مرتبط می کند. زیدان در اوکراین دو تغییر ایجاد کرد: کاظمیرا و وینیسیوس جانشین مارتین آدگارد و مارکو آسنسیو شدند.

بوق تجاری

ژولن لاپتگی ، سرمربی سابق مادرید پس از اینکه چهار بازی با ویروس کرونا را از دست داد ، از جمله شکست سنگین چهارشنبه اروپا مقابل چلسی ، بونو را به ترکیب اصلی برگرداند.

بونو از مراکش هنگامی که تلاش وی برای چهار چوب قرار دادن جعبه شخصی خود توسط وینیسیوس مهار شد ، به طور نامشخص آغاز کرد.

او با وجود تلاش های كریم بنزما خطای خود را اصلاح كرد.

دروازه بان سابق “خیرونا” در زمان استراحت با یک دفع دقیق از دقیقه 38 بنزما تیم های مساوی را حفظ کرد اما مهمترین اشتباه او 10 دقیقه بعد در نیمه دوم رخ داد.

قبل از اینکه وینیسیوس پیش برود ، فرلاند مهندی با سایبان کم سایبان را به منطقه هدایت کرد.

بونو بیرون رفت تا فضا را ببندد ، اما تلاش وینیسیوس برای زدن گل خود را رد کرد.

اشک میزبان ، که برای اولین بار از اواخر اکتبر بیرون آمد ، و لوکاس اوکامپاس بعداً صاحب موقعیتی برای تساوی شد ، اما مردان زیدان قبل از دیدار مهم روز چهارشنبه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ ، برای بالا بردن روحیه تلاش کردند.

بالا رفته

بعداً ، “دو و میدانی” مادرید و “ژوائو فلیکس” مهاجم می تواند بالاتر از “رئال سوسیداد” صعود کند و با گرفتن “رئال” وایادولید ، مقام اول را بدست آورد و “بارسلونا” به “کادیز” برود.

روز یکشنبه ، سوسیداد به دپورتیوو آلاوز سفر می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله