قطار ابراهیموویچ با ده سال انتظار برای پیروزی میلان بر ناپولی – فوتبال – پایان می یابد

زلاتان ابراهیموویچ قبل از مصدومیت دو گل به ثمر رساند ، در حالی که میلان ، رهبر سری آ ، ناپولی را 10-0 شکست داد و اولین پیروزی خود را در بیش از 10 سال در ناپل ثبت کرد. بازیکن 39 ساله در نیمه اول قبل از جمع شدن در شب دوم پس از تعطیل با گلوله ای در گوشه پایین به سر خود ضربه زد تا در شش بازی این فصل نتایج لیگ را به 10 گل برساند.

دریس مرتنس یک توپ را برای میزبان به ثمر رساند تا آنها امیدوار شود ، اما یک چالش ناشیانه توسط Tiemue Bakayoka باعث شد تا هافبک ناپولی کارت زرد دوم را با 25 دقیقه حضور در ساعت دریافت کند و سرانجام در زمان توقف جنس پتر هاگ یک گل سوم به ثمر برساند.

11 دقیقه دیگر باقی مانده بود و ابراهیموویچ مجبور شد مشکلات عضلانی خود را اصلاح کند و سوئدی با نیمکت نشسته و کیسه یخ را به پشت پای چپ خود منقبض کرد.

دانیل بونرا ، دستیار مربی میلان ، که پس از گذراندن آزمایش مثبت برای COVID-19 جانشین سرمربی استفانو پیولی شد ، نتوانست شدت آسیب دیدگی را روشن کند.

“من اطلاعات کمی دارم ، او یخ روی ران خود دارد و در روزهای آینده خواهیم دید که آزمایش ها چه می گویند. او کسی نیست که معمولاً زمین را ترک می کند. “بونر به Sky Sport گفت.

نتیجه به این معنی است که “میلان” بدون شکست با 20 امتیاز ، دو امتیاز – در ساسولو در مکان دوم و شش – در ششمین “ناپولی” مقام اول را دارد.

وی همچنین پیروزی 11 بازی در روسونری را بدون برد در آن مسابقه به اتمام رساند و فقط به دومین برد خود در سری خارج از خانه در ناپولی در قرن 21 اشاره کرد ، دومین پیروزی 2-1 در اکتبر 2010. که در آن ابراهیموویچ نیز در این باشگاه طلسم کرد.

دوره بدون شکست در لیگ “میلان” اکنون 20 بازی به طول می انجامد و تا مارس ادامه دارد ، اما “بونر” حاضر به جلب توجه به احتمال کسب اولین عنوان این باشگاه در سری آ از سال 2011 در این فصل نیست.

وی گفت: “ما می خواهیم در جدول بالا بمانیم ، اما بعد از هشت دور خیلی زود است که بتوانیم خود را تحریک کنیم.”

“تیم هایی هستند که بیش از ما سرمایه گذاری کرده اند و برای قهرمانی در لیگ ساخته شده اند. ما بلافاصله برای پیروزی آماده نشده ایم ، اما بازی به بازی بیشتر می شویم. “

(گزارش Alasdair Mackenzie ؛ ویرایش Toby Davis)