فینال لیگ برتر هند: پیام حماسی Wasim Jaffer به سرخپوستان بمبئی هنگامی که عنوان 5 IPL را کسب کردند


مربیگری Kings of XI Punabab Vasim Jaffer با تبریک شاد برای هندی های بمبئی هنگام صعود به پنجمین جام خود در لیگ برتر هند (IPL). ترنت بولت سه ویکت به دست آورد و روهیت شارما در نیم قرن قابل توجهی موفق شد که سرخپوستان بمبئی در فینال IPL 2020 دهلی پایتخت را شکست دهند و یک رکورد پنجمین جام را از آن خود کنند. “تبریک می گویمmipaltan! حالا چند سال به تعطیلات برو ، کسب کردی” – جفر بازیگر سابق هندی در توییتر صورتک خندان را از دست داد.

بوق تجاری

پس از پیروزی تاریخی هندی های بمبئی تبریک گفتند.

“بمبئی بمبئی” ، ساچین تندولکار ، اسطوره افسانه ای و کاپیتان سابق وزارت کشور را با یک جام عمادی می نویسد. “آفرینmipaltan!” او اضافه کرد. او همچنین لحظه کسب جام قهرمانی بمبئی را جشن گرفت.

“Ab to aadat si hai sabko aise dhone ki. بهترین حق امتیاز در جهان T 20 و بهترین کاپیتان در این قالب. برندگان سزاوار ، سرخپوستان بمبئی ، کوی شاک ،” – در سیمربان سابق هندی هند ، ویندر شوواگ ، نوشت. وی افزود: “این مسابقات علی رغم مشکلات مختلف ، به طرز شگفت انگیزی به خوبی سازمان یافته است.”

JP Duminy بازیکن سابق آفریقای جنوبی و هند بمبئی در توییتر خود نوشت: “بهmipaltan @ ImRo45 و تیم تبریک می گویم .. این سالها بر IPPL مسلط هستند.”

بالا رفته

Aakash ، درب بازکن سابق هند ، در توئیتر گفت: “#Mi فقط بهترین تیم در # IPL نیست ، بلکه بهترین تیم روی کره زمین است. یک سر بالاتر از بقیه. کسب تاج دشوار است … دفاع از آن حتی سخت تر است. فقط تیم دوم که این کار را در IPL انجام می دهد ،” چوپرا

پایتخت های دهلی پس از پیروزی در این تساوی خفاش را انتخاب کردند ، اما این سرخپوستان بمبئی بودند که در فینال رویای خود را آغاز کردند و ترنت بولت در همان پاس اول مارکوس استوینیس را رد کرد. قبل از اینکه Shrayas Ayer و Rishabh Pant به مدت نیم قرن شروع به کار کنند ، دو ویکت زودهنگام دیگر به من کمک کرد تا دهلی را در ارسال 156/7 کمک کند.

سرخپوستان بمبئی در تمام مدت تعقیب و گریز تحت کنترل تماشا می کردند و روهیت شارما با 51 گل 68 برتری خود را به دست آورد. MI با هشت گل هدف را تعقیب کرد تا از پنجمین عنوان IPL خلاص شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله