روهیت شارما می گوید فینال لیگ برتر هند 2020 ، میشیگان: کاسه ترنت “بهترین توپ جدید”

فینال IPL 2020: Trent Bult

IPL 2020: Trent Bult در این فصل 22 بلیط برای هندی های بمبئی به دست آورد.© BCCI / IPL


Trent Bult به یک کلاهک مهم در بولینگ سرخپوستان بمبئی تبدیل شده است ، و کاپیتان Rohit Sharma دریغ نکرده است که بگوید مورد نیوزلند “بهترین دیگ توپهای جدید” است. اظهارات روهیت در آستانه فینال لیگ برتر هند 2020 بین سرخپوستان بمبئی و پایتخت های دهلی بعدا امروز در استادیوم بین المللی دبی بیان شد. بولت در IPL 2018 یک بازیگر عالی برای دهلی بود. بولر سبک وزن در آخرین مسابقه که در دهلی به پایان رسید ، 18 بازی را از 14 بازی قلقلک داد.

بوق تجاری

Pacer Boult در IPL 2019 بازی های زیادی انجام نداد و نوامبر گذشته و در آستانه حراج IPL به سرخپوستان بمبئی فروخته شد.

روهیت گفت که شامل کردن بولت برای سرخپوستان بمبئی دیوانه کننده است زیرا او می تواند شمشیر جدیدی را بهم بزند.

“ما می خواستیم کسی بتواند این موفقیت ها را در بازی های قدرت ایجاد کند ، و وقتی ترنت بولت را بدست آوردیم ، این مایه کیک بود. او بهترین گلدان با توپ های جدید است. ما همچنین بومرا داریم ، او می تواند با کیفیت باشد در هر زمان شمشیر می کشد. ”

وی افزود: “اما بول با نوسان جدید توپ برای ما مناسب است و این برای ما بسیار مهم است. و او در مسابقات واقعا خوب كار كرد.”

حرکت پایتخت های دهلی دوباره شروع به آزار و شکنجه آنها کرد زیرا کیشرا کیوی پس از یک سری موارد بی نظم تبدیل به یک دکمه اصلی در بولینگ سرخپوستان بمبئی شد ، که آخرین آن مسابقه مقدماتی 1 برابر دهلی بود.

بولت ، که در سیزدهمین دوره IPL 22 ویکت انتخاب کرد ، در مسابقه مقدماتی 1 سفارش اصلی حق امتیاز در دهلی را برچید و در همان ابتدا دو ویکت را انتخاب کرد.

بالا رفته

سرخپوستان بمبئی چهار بار موفق به کسب IPL شده اند (2013 ، 2015 ، 2017 و 2019). از طرف دیگر ، پایتخت های دهلی برای اولین بار راهی فینال مسابقات شد.

هندی های بمبئی و دهلی پایتخت به ترتیب دو مقام اول را در مرحله لیگ IPL به دست آوردند.

مباحث ذکر شده در این مقاله