فوتبالیست ها نگران بازی های هند در سال 2020 نیستند – فوتبال

19 نوامبر سال پرهیز هند از فوتبال بین المللی است. همان شب در مسقط بود که هند برای آخرین بار بازی کرد و در دیدارهای مقدماتی جام ملت های آسیا و جام جهانی مقابل عمان 0-1 شکست خورد. از آن زمان ، Covid-19 تقویم بین المللی را نقض کرده است ، اما حتی با شروع بازی کشورها ، بازیکنان هندی در حال آماده شدن برای هفتمین فصل سوپرلیگ هند (ISL) هستند که از 20 نوامبر در گوا آغاز می شود.

اگر لیگ ها برای استراحت بین المللی نهایی ، که از 11 تا 18 نوامبر برگزار می شود ، متوقف شوند ، نپال ، بنگلادش ، میانمار و تاجیکستان و غیره در مسابقات دوستانه شرکت می کنند ، اما هند 2020 بدون پایان بازی به پایان می رسد. نپال و بنگلادش دو بازی در داکا برگزار می کنند. امارات متحده عربی میزبان تاجیکستان در دبی است. مکزیک ، ژاپن ، کره جنوبی ، پاناما ، قطر و عربستان سعودی ورزشگاه های اتریش را انتخاب کرده اند و عربستان سعودی میزبان جامائیکا است.

اولین هند از 22 تا 30 مارس 2021 بازی می کند ، زمانی که سفر به قطر برنامه ریزی شده است. بر اساس گزارش رسانه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در روز چهارشنبه ، به دنبال جلسه کمیته مسابقات AFC ، مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا 2023 و جام جهانی 2022 در مارس و ژوئن برگزار می شود. طبق گزارش رسانه ها ، هند در ماه ژوئن به مصاف بنگلادش و افغانستان می رود.

یک بار که به دلیل شیوع همه گیر موکول شد ، هند قرار بود در 8 اکتبر در بوبان سوار با قطر بازی کند ، در 12 نوامبر در بنگلادش خارج از خانه و در 17 نوامبر میزبان افغانستان باشد. اما در ماه آگوست ، “با توجه به شرایط Covid-19 در بسیاری از کشورها” ، AFC و Fifa تمام مدارک را به سال آینده منتقل کردند. بعداً در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ، هند با کسب دو امتیاز از پنج مسابقه ، با کسب سومین امتیاز در گروه ، می تواند راهی آسانتر به جام ملت های آسیا 2023 شود. هند با سه بازی در رده چهارم قرار دارد.

کوشال داس ، دبیرکل فدراسیون فوتبال تمام هند (AIFF) ، گفت: محاصره شدید ، محدودیت های سفر و قرنطینه اجباری 14 روزه برای خارجی ها مانع اردوگاه های آموزشی به رهبری سرمربی ایگور اشتیماک و کارکنانش است. وی گفت که برنامه ریزی جلسات دوستانه در ماه نوامبر منطقی نیست. وی گفت: “بازیکنان به تازگی تمرینات خود را در باشگاه های ISL آغاز کرده اند.” همچنین ، داس تلفنی از دهلی نو گفت ، با توجه به قوانین قرنطینه در هند ، پذیرش تیم های خارجی دشوار خواهد بود.

کمبود بازی باعث نگرانی بازیکنان هند شد. براندون فرناندز ، هافبک FC Goa و هند در تماس اخیر زوم که توسط باشگاه وی برگزار شد ، گفت: “این در دست ما نیست ، اما ناامیدکننده است.” آنیرود تاپا ، هند و هافبک میانی FC Chennai گفت: “این من را نگران می کند و من مطمئن هستم که سایر بازیکنان هند را نیز نگران می کند.” هم تیمی تیم باشگاهی و کشوری تالیا لالیزانولا چانگته گفت: “از طرف دیگر ، ما امیدواریم که مسابقات بتواند در سال 2021 برگزار شود و اگر این مسابقات انجام شود ، از نظر آمادگی برای مسابقات و سایر جوانب در شکل بهتری خواهیم بود ، ” این سه نفر اکنون با باشگاههای خود در گوا هستند.

بازیکنان گفتند که ایگور اشتیماک در تماس است. تاپا گفت: “این به من انگیزه می دهد كه به طور مداوم كار كنم و برای باشگاه و تیم ملی در فرم باشم.” “دستیار مربی او به طور منظم برنامه های آموزشی را به ما می داد كه مجبور بودیم آنها را در طول محاصره دنبال كنیم. آنها بسیار مفید بودند. ”

فرناندز گفت استیماک به او گفت که “اگر به تیم ملی بیایی باید 100٪ باشد.”