پادشاهان بزرگ چنای به BCCI برای برگزاری لیگ برتر هند در برابر “همه شانس” در میان شیوع COVID-19 تبریک می گویند

Chennai Super Kings از BCCI برای برگزاری IPL 2020 در برابر استقبال می کند

IPL 2020: CSK در طول مسابقه 41 در امارات به غرفه می رود© BCCI / IPL


با پایان یافتن سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هند (IPL) ، چنای سوپر کینگ (CSK) از تلاش های شورای کنترل کریکت در هند (BCCI) برای برگزاری مسابقات در برابر “همه شانس” در میان شیوع COVID-19 استقبال می کند. این مسابقات روز سه شنبه هنگامی پایان یافت که سرخپوستان بمبئی (میشیگان) در فینال پایتخت های دهلی را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. در استادیوم بین المللی دبی ، بمبئی با پنج ویکت دهلی را شکست داد. در ابتدا این مسابقات قرار بود در ماه مارس آغاز شود ، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. با توجه به چندین توصیه ، این مسابقات از 19 سپتامبر در امارات آغاز شد.

بوق تجاری

وی در توییت های csk.

CSK اولین تیمی بود که از این مسابقات بزرگ بیرون آمد. این اولین باری بود که CSK با هدایت MS Dhoni نتوانست به جمع چهار تیم برتر برسد.

در اوایل روز چهارشنبه ، راویچندران اشوین ، نماینده پایتخت های دهلی ، همچنین BCCI را برای راه اندازی مسابقات در میان بیماری همه گیر ویروس کرونا تحسین کرد.

“این شب ما نبود !!DelhiCapital آفرینmipaltan ، برندگان سزاوار و از نظر بالینی تورنمنت را از دست دادم به این در این شرایط دشوار. “

بالا رفته

در فینال ، روهیت 68 ضربه زد و به سرخپوستان بمبئی کمک کرد تا 157 گل تعیین شده توسط پایتخت های دهلی را پس از انتخاب اولین شکست از بین ببرند.

با این پیروزی ، سرخپوستان بمبئی مدعی پنجمین عنوان IPL خود شدند. پیش از این ، این حق امتیاز در سال های 2013 ، 2015 ، 2017 و 2019 برنده مسابقات بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله