“فروش MS Dhoni نقطه برجسته حرفه ای بود”: اولین حراج کننده IPL قبل از فینال CSK vs GT

فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 یکشنبه شب با چنای سوپر کینگز MS Dhoni به مصاف گجرات تایتانز مدافع عنوان قهرمانی خواهد رفت. Dhoni، که به دنبال پنجمین عنوان خود به عنوان کاپیتان CSK است، از زمانی که در اولین حراجی IPL 2008 خریداری شد، بخشی از این امتیاز بوده است. مردی که در آن زمان او را در جنگ مناقصه فروخت، ریچارد مادلی، پیش از این یک توییت درخشان منتشر کرد. شانزدهمین دوره پایانی لیگ با یادآوری اولین حراج.

مادلی پس از اینکه قیمتش از 400000 دلار آمریکا به 900000 دلار آمریکا در مناقصه بین CSK و هندی های بمبئی افزایش یافت، Dhoni را فروخت.

مادلی در توییتی در روز یکشنبه، فروش دونی را نقطه برجسته حرفه ای خود خواند.

«فروش #دهونی در اولین حراج #IPL یک اتفاق برجسته در کار بود و ملاقات با او ویژه بود. او این را برای پسرم @harrymadley6 امضا کرد. امروز موفق باشید،» او همراه با عکسی که دونی برای پسرش امضا کرده بود، توییت کرد.

برای اینکه این مناسبت خاطره انگیزتر شود، “کاپیتان کول” دویست و پنجاهمین بازی خود در لیگ برتر، یازدهمین بازی نهایی خود را به عنوان بازیکن و دهمین بازی خود را به عنوان کاپیتان انجام خواهد داد.

هیچ بازیکن دیگری 250 بازی IPL انجام نداده است و Dhoni اولین بازیکنی بود که این کار را انجام داد. Dhoni در اکثر فینال های IPL به عنوان بازیکن و کاپیتان ظاهر شده است.

در IPL، ماهندرا سینگ دونی برای Chennai Super Kings و Rising Pune Supergiant بازی کرد.

تا کنون در 249 مسابقه IPL، Dhoni 5082 دوش با میانگین 39.09 و نرخ ضربه 135.96 در 217 اینینگ به ثمر رسانده است. بهترین امتیاز او 84* است و 24 امتیاز پنجاه را به ثمر رسانده است. او هفتمین گلزن برتر تاریخ لیگ است.

خفاش های راست دست 219 مسابقه برای چنای سوپر کینگز انجام داده اند. او 4508 دوش با 22 نیم قرن در 190 اینینگ به ثمر رساند. بالاترین امتیاز او 84 بود. نسبت ضربه 137.52 بود. معدل Dhoni 40.25 است.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله