طرفداران CSK بعد از اینکه باران فینال IPL 2023 را به روز رزرو موکول کرد در ایستگاه راه آهن می خوابند. ویدیو

فینال چنای سوپر کینگز و گجرات تایتانز روز یکشنبه به دلیل بارندگی در ورزشگاه نارندرا مودی برگزار نشد و این بازی به روز رزرو موکول شد. هزاران نفر از هوادارانی که برای تماشای بازی تیم هایشان به زمین آمده بودند، مجبور شدند بدون دیدن حتی یک دوره بولینگ به خانه برگردند. بعد از ظهر، فیلم‌ها و عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌دهد چند هوادار CSK روی زمین در ایستگاه قطار مجاور خوابیده‌اند.

اگرچه هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به هواداران اجازه داد تا از همان بلیت ها در روز رزرو استفاده کنند، برخی از هواداران ترجیح دادند به جای بازگشت به خانه، در Motera بمانند زیرا قرار بود روز بعد برای فینال بازگردند.

چند هوادار با لباس‌های CSK در ایستگاه راه‌آهن دیده می‌شوند، احتمالاً می‌خواهند قبل از اینکه او تصمیم بگیرد چکمه‌هایش را آویزان کند، نگاهی اجمالی به «تالا» MS Dhoni داشته باشند.

“#فینال #TATAIPL 2023 به روز رزرو 29 مه – 19:30 IST در ورزشگاه نارندرا مودی، احمدآباد موکول شد. بلیط های فیزیکی امروز فردا معتبر خواهند بود. از شما می خواهیم بلیط های خود را سالم و دست نخورده نگه دارید.” آی پی ال ​​روز یکشنبه توییت کرد.

این اولین بار در تاریخ IPL است که یک رویارویی در سطح بالا باید به یک روز رزرو موکول می شود. به تعویق افتادن این دیدار برای بسیاری از هواداران هیجان زده داخل ورزشگاه و همچنین کسانی که در خانه های خود منتظر درگیری قله بودند، شوک وارد کرد. حوالی ساعت 23:00 IPL اعلامیه رسمی کرد و به بسیاری از گمانه زنی ها پایان داد.

اگر حتی یک بازی 5 اور قبل از ساعت 00:26 به وقت محلی برگزار نشود، روز دوشنبه برنده مسابقه مشخص خواهد شد. زمان قطع برای Super Over 00:56 است. اگر سوپر اوور نیز امکان پذیر نباشد، گجرات تایتانز به عنوان برنده اعلام می شود زیرا آنها در مرحله لیگ این مسابقات صدرنشین شده اند.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله