طرفداران به ارتباط نوین الحق اشاره می کنند زیرا LSG در توییتی خنده دار Mango را به لیست “کلمات خاموش” اضافه می کند.

دعوای درون زمینی بین ویرات کوهلی، ستاره رویال چلنجرز بنگلور و نوین الحق، بازیکن سریع لاکنو، سوپر جاینتز، مدتی است که بحث شهر شده است. از زمان وقوع این حادثه، طرفداران تقریباً تمام حرکات دو بازیکن کریکت را به این حادثه مرتبط کرده‌اند و حتی پست‌های آنها در شبکه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد. به تازگی، نوین در شبکه های اجتماعی پستی در مورد انبه منتشر کرده است. در جریان بازی گروهی بین RCB و هندی های بمبئی، او تصویری از قرار دادن انبه در مقابل صفحه تلویزیون به اشتراک گذاشت.

لازم به ذکر است که فیلم روی صفحه تلویزیون بلافاصله پس از برکناری کهلی (1) بود.

با این حال، زمانی که LSG در حذفی IPL 2023 به هندی‌های بمبئی شکست خورد، LSG مجبور شد کلمات «انبه»، «انبه»، «شیرین» و «آهم» را حذف کند. این موضوع باعث شد تا طرفداران حدس بزنند که پست LSG پیوند مستقیمی به استوری اینستاگرام ناوین دارد.

LSG در توضیح این پیام نوشت: «به نفع ما صادر شد.

پاسخ توییتر به این صورت است:

در بازی مقابل MI، ناوین چهار ویکت گرفت و 38 ران در مسابقه را واگذار کرد. او همچنین بهترین عملکرد شخصی خود را در بولینگ در IPL به دست آورد. او همچنین پنجمین فیگور برتر بولینگ را در بین بازیکنان LSG دارد.

نوین در اولین فصل خود، 11 ویکت در 8 مسابقه به دست آورد.

در صحبت کردن در مورد مسابقه، MI پس از انتخاب به bat، امتیاز 182/8 را در جدول امتیازات ثبت کرد. کامرون گرین (41)، سوریاکومار یاداو (33) و نهال وادهرا (23) ضربات مفیدی برای MI انجام دادند.

LSG به دلیل 101 اور در 16.3 اوور اخراج شد و آکاش مدوال 5/5 در 3.3 اوور را گرفت. مارکوس استوینیس 40 ران به ثمر رساند.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله