ضربه زدن روهیت شارما “الگوی کار نمی کند” را انتخاب می کند: EX-CSK و هند در پچ کاپیتان MI ستاره می شوند.

رابین اوتاپا پیشنهاد کرده است که روهیت شارما نیازی به استراحت از کریکت ندارد.© AFP

در میان مشکلات روهیت شارما با خفاش در لیگ برتر هند (IPL)، سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند از کاپیتان هندی‌های بمبئی خواسته است که از این ورزش استراحت کند و روی فینال آتی جام جهانی تست (WTC) تمرکز کند. در 13 مسابقه IPL 2023 تاکنون، روهیت تنها 257 دوش با میانگین 19.77 به ثمر رسانده است که تنها یک نیم قرن را به دست آورده است. رابین اوتاپا در مورد مبارزات IPL خود، ویکت بان سابق هندی پیشنهاد کرد که روهیت نیازی به استراحت ندارد.

Uthappa احساس می کند که الگوی ضربه زدن فعلی روهیت به نام “بازی کریکت فوق تهاجمی” برای او کارساز نیست.

«فکر نمی‌کنم اشکال زیادی در فرم او وجود داشته باشد. هنگامی که او به خط چین ضربه می زند، مانند روهیت شارما بازی می کند که همه ما می شناسیم. من فکر نمی کنم قالبی که او انتخاب کرده است لزوما برای او کار کند. هرچند فکر نمی کنم الگویی که برای کاپیتان تیم هند انتخاب کرده اند، بازی کریکت خیلی تهاجمی باشد. اوتاپا، که متخصص شریک پخش دیجیتال رسمی IPL، Jio Cinema است، به NDTV گفت.

اوتاپا اضافه کرد که روهیت باید به فرمول “آزموده و آزمایش شده” خود بازگردد، جایی که قبل از بازی با بولرز وقت خود را صرف می کند.

“من فکر می کنم او با روش آزمایش شده و آهسته شروع اما با استفاده از مقدار زمانی که در ابتدا اختصاص داده است، موفق بوده است. اگر او به درستی به ضربات ضربه زدن بازگردد، مانند روهیت شارما که همه می شناسیم اجرا خواهد کرد. من لزوماً فکر نمی کنم که او نیاز به استراحت داشته باشد. این فقط یک تغییر ذهنیت است.»

پس از پایان IPL 2023، هند در فینال WTC از 7 ژوئن در The Oval به مصاف استرالیا می رود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله