ضربه آزاد چتری اولین پیروزی FC FC Bengaluru را در فوتبال ISL به دست می آورد

اف سی بنگالورو با شکست چنایی در یک مسابقه 1-0 سوپرلیگ هند ، اولین پیروزی خود در این فصل را به نام خود ثبت کرد.

یک ضربه آزاد در دقیقه 56 توسط سونیلا چتری به اختلاف دو تیم تبدیل شد ، زیرا چنایی اولین شکست فصل خود را تجربه کرد. چنای فقط یک تغییر به یازده تغییر داد که با جری لالرینزوالا جایگزین Chuantea شد که با کرالا بلاستر به تساوی رسید.

این مسابقه با شروع فیزیکی به پایان رسید که آنیرود تاپا در دقیقه پنج بعد از برخورد پاشنه با آشیک کورونیان لنگ لنگان لنگان لنگان لنگان رفت و او دو دقیقه بعد برای یک درگیری سخت با دیپاک تانگرا کارت زرد گرفت. سپس ضربه بزرگی به چنای وارد شد. . در ابتدا ، تاپا درگیری خود را با کورونیان ادامه داد ، اما در دقیقه 16 با مربی چنای ، چابا لازلو ، زمین را ترک کرد و جای خود را به ادوین وانسپول داد.

بنگالورو پس از انتشار Tapa شروع به غلبه کرد. حدود نیم ساعت بعد کلیتون سیلوا بهکه را در محوطه جریمه بدون علامت یافت اما ضربه سر او دور از دسترس بود.

هفت دقیقه بعد ، خوانان فرصتی برای ضربه سر خود از سرویس سیلوا پیدا کرد اما فقط توانست آن را به دست دروازه بان چنایین ویشال کایت منتقل کند.

دوره دوم با هجوم خطاها ، ضربات ایستگاهی و کارت زرد آغاز شد. رافائل کریولارا ، سورش وانگگام و ریگان سینگ در زمانی وارد کتاب شدند که هر دو تیم ضربات ایستگاهی را از موقعیت های خوب به هدر دادند ، اما در دقیقه 54 چنای یک خطا را بیش از حد انجام داد. وانسپول در محوطه جریمه به سمت سیلوا شتافت و داور به نقطه ای ترسناک اشاره کرد. کایت حدس زد که او در سمت راست شیرجه زده است ، اما پنالتی ستری عالی بود.

بنگالورو در دقیقه 60 تقریباً ثانیه دوم را به ثمر رساند که ظاهراً یک تکاور قدرتمند از دلگادو وارد زمین شد. با این حال ، کیت کمی او را لمس کرد و توپ را از مسیر دور کرد.

لازلو با پرتاب فتحول فتحولوف به گل پاسخ داد و تاجیک تقریباً به گل تساوی دست یافت و دروازه را از سرویس جری آزاد کرد تا گورپریت سینگ ساندو دروازه بان بنگالورو او را شکست دهد. چنای اعتقاد داشت که در دقیقه 69 پس از ضربه سر کریولار کورونیان ، ضربه سر کریولار به ثمر رسید. جزوه. اما داور Rahul Kumar Gupta به جای خود به کرنر اشاره کرد.

دوره اخیر تحت سلطه چنای است که با عصبانیت به دنبال گل تساوی بود. اما آنها نتوانستند موقعیت خوبی را برای موقعیت های زیادی که هنگام پیروزی بنگالورو ایجاد کردند ، پیدا کنند.