شعیب اختر می گوید که در استرالیا روهیت شارما موفق می شود سرمایه تقسیم شده را نادیده بگیرد


شعیب اختر ، گزارشگر پیشین پاکستان احساس می کند که روهیت شارما در غیاب ویرا کولی ، تیم ملی هند را در تست های استرالیا هدایت کرد و این سریال که مدتها انتظار آن را می کشید “بهترین فرصت” وی برای اعلام پایتخت کاپیتان در یکی از قالب ها با تعداد کارمندان محدود خواهد بود. در حالی که روهیت هندی های بمبئی را به عنوان پنجمین عنوان IPL هدایت می کند ، خواستار کاپیتانی تیم هند می شود. روهیت در غیاب کهلی هند را نیز به عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا رساند. اگرچه Adjinkya Rahan معاون کاپیتان روی کاغذ است ، اختر پس از اولین آزمایش در Oval آدلاید ، روهیت را می بیند که مسئولیت های مدیریتی را از کوهلی به عهده می گیرد. کاپیتان هندی پس از افتتاحیه این سریال به خانه بازمی گردد تا در تولد اولین فرزندش شرکت کند.

بوق تجاری

اختر در مصاحبه با PTI نظرات خود را در مورد این بحث بیان کرد. “دیدگاه من در این مورد بسیار ساده است. از آنچه من می دانم ، ویرات علاقه زیادی به جلو بردن تیم دارد. همه چیز به احساس خستگی او بستگی دارد. او از سال 2010 بدون وقفه بازی می کند ، 70 قرن طول می کشد و پشت کمربندش کوه دویده است. “،” او گفت.

“اگر احساس خستگی می کند ، باید به فکر این باشد که روهیت را در یکی از قالب ها (ترجیحاً T20) نقش رهبری بدهد.

“من در طول IPL خستگی را در چهره او دیدم ، شاید به دلیل وضعیت حباب بود ، او کمی متشنج به نظر می رسید. همه چیز به احساس او بستگی دارد. روهیت مدتی برای کاپیتانی آماده است.”

این مجموعه همچنین به عنوان یک افشاگری جدید اولین روهیت در خارج از کشور خواهد بود و در برابر پت کامینز ، میچل استارک و جاش هازلوود با یک چالش دشوار روبرو می شود.

اختر گفت: “روهیت یکی از بزرگترین ضرب و شتم هایی است که هند ایجاد کرده است. اکنون او همچنین ارزش واقعی استعداد خود را درک می کند.”

“استرالیا بهترین شانس او ​​برای اثبات کاپیتان بودن خود خواهد بود. او باید او را با دو دست بگیرد. او استعداد و توانایی هدایت تیم را دارد. این یک آزمایش سخت برای هند خواهد بود و من مانند یک بازیکن به دنبال موقعیت هایی هستم.

“همه دنیا به روهیت به عنوان کاپیتان و خفاش نگاه خواهند کرد. اگر او همه کارها را برای خودش و تیم خوب انجام دهد ، باید بحث در مورد تقسیم کاپیتان باشد.”

دو سال پیش هند سری اول خود را در استرالیا برنده شد ، اما این بار چالش بسیار سخت تر به نظر می رسد: کوهلی پس از اولین آزمون در دسترس نیست و استرالیا پس از بازگشت دیوید وارنر و استیو اسمیت به تیم قدرتمندتری تبدیل شده است.

اختر گفت: “به نظر من ، هند می تواند دوباره پیروز شود. اما اگر سفارش متوسط ​​آنها جواب ندهد ، من می بینم كه آنها در حال نبرد هستند. مردم این سریال را تماشا می كنند ، از جمله من.”

“آزمون شبانه روز سخت ترین آزمون خواهد بود. اگر هند در این شرایط خوب بازی کند ، هیچ وقت نمی دانید. دو دوره ابتدایی آزمون اول به ما می گوید که سریال به کجا می رود.”

اختر معتقد است که هند از همه پایگاه های بخش بولینگ برخوردار است و می بیند که چگونه KL Rahul در سه آزمایش گذشته در 4 مورد جای Koli را گرفته است.

وی گفت: “برای كنترل حركت موتور به جلو در شرایط خارجی ، دو یا سه فید طول می كشد. شما نمی توانید به طبقه بالا بروید و نزدیك به بدنه بازی كنید.”

“45 ساله که 46 آزمایش و 163 امین آزمایش ODI را برای پاکستان انجام داده است ، گفت:” جالب خواهد بود که ببینید زمین ها چگونه برگزار می شوند. استرالیا در هند دشوار خواهد بود و احتمالاً آنها توپ های ساده ای را برای کنترل نمی دهند. “

اختر گفت استرالیا باید برای این سری ویکت های سریع و سریع تولید کند زیرا این امر به سرعت حمله قدرتمند آنها کمک می کند.

بالا رفته

وی با اشاره به سه گانه “کامینز” ، “هازلوود” گفت: “آنها می توانند در تیم ها بدوند ، و می توانند بر روی بدن شما بدوند (با خنده). اگر استرالیا به هوش بیاید ، آنها مجبور به تولید ویکت هایی هستند که برای سرعت مناسب باشد.” “و” استارک “.

اختر معتقد است که برای مطابقت با زبان بدن استرالیایی ها ، بازیکنان هندی بیشتری باید رویکردی تهاجمی داشته باشند که در آن کوهلی رشد می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله