استرالیا در برابر هند: محمد كایف می گوید راویچندران اشوین می تواند به “دارایی ارزشمند” هند برای T20I تبدیل شود


محمد کایف ، قهرمان سابق هندی ، روز چهارشنبه در توئیتر اظهار نظر کرد که در مورد حذف راویچندران اشوین از تیم هندی Twenty20 International (T20I) ، علی رغم اینکه عملکرد خوبی در لیگ برتر هند داشت ، اظهار نظر کرد. (IPL) 2020. بعنوان سرمربی دهلی در بخش کمک های سرمایه ای ، کایف عملکرد اشوین را از نزدیک دیده و معتقد است که اشوین هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد و می تواند به عنوان یک “دارایی ارزشمند” برای طرف هند T20I شناخته شود. برای بیان استدلال خود ، كایف در توییت های خود برخی از ویك های مهم را كه اشوین در طی IPL 2020 استفاده كرد ، نوشت. با رهبری یک حمله بولینگ در پایتخت های دهلی ، R. Ashwin برخی از نام های معروف مانند ویرات کوهلی ، کریس گیل ، کایران پولارد و دیوید را کنار گذاشت. وارنر ، از جمله چیزهای دیگر – در Powerplay نیز وجود دارد.

بوق تجاری

“ویرات ، روهیت ، پولارد ، گیل ، وارنر ، QDK ، کارون ، باتلر ، اسمیت ، Poddikal ، Puran. لیست اسکالپ های بزرگ IPL 13 را بخوانید و دوباره بخوانید ، بیشتر در بازی های قدرت ، @ ashwinravi99. احساس خاکستر هنوز هم می تواند یک دارایی ارزشمند برای India’s T20Is »، کیف در توئیتی نوشت.

اشوین عضو دائمی تیم هند با طولانی ترین قالب است ، اما از سال 2017 در بازی های محدودی برای هند بازی نکرده است. آخرین T20I Ashwin در جولای 2017 بازی کرد و آخرین بازی ODI او در ژوئن 2017 ظاهر شد. – هر دو در برابر غرب هند.

در اولین فصل حضور خود در پایتخت دهلی ، آر.آشوین در حالیکه در هر بار 7.66 دوش صرفه جویی می کرد ، 13 بازی را از 15 مسابقه به ثمر رساند.

بالا رفته

آشوین بعدی در طی یک دوره چهار آزمایشی در استرالیا دیده می شود که از 17 دسامبر آغاز می شود. علاوه بر بهبود مهارت های خود ، متهم کننده به بازیکنان دیگر نیز کمک می کند تا برای یک سری سخت آماده شوند.

روز دوشنبه ، BCP در توییتر ویدئویی نوشت که در آن اشوین با یک رگبار شمشیر به KL Rahul مشاهده شد تا او را برای بولینگ در ارتفاع کوتاه آماده کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله