شاتل های هند Ajay Jayar ، روز Shubankar از SaarLorLux باز بیرون رانده شدند. به دلیل ترس COVID-19 جدا شده است

[ad_1]

شاتل های هندی Ajay Jayar ، روز Shubankar از SaarLorLux باز آواره شدند.  به دلیل ترساندن COVID-19 در انزوا

مسابقات SaarLorLux Open از 27 اکتبر آغاز شد© خبرگزاری فرانسه


شاتل های هندی Ajay Jayar و Shubankar Day پس از انزوا به دلیل تماس با مربی مثبت پدر مدافع COVID ، لاکشا سن ، که قبلاً در این فیلم ستاره ای شده است ، مجبور به ترک SaarLorLux Open شدند. لاکشیای 19 ساله پس از آنکه پدرش D. K. Sen آزمایش مثبت ویروسی را که از آن می ترسد پس داد ، روز چهارشنبه آنجا را ترک کرد. DK Sen در حال حاضر بدون علامت است.

بوق تجاری

فدراسیون جهانی بدمینتون در بیانیه ای گفت: “BWF می تواند تأیید کند که سه بازیکن از SaarLorLux Open 2020 به عنوان احتیاط برای همه شرکت کنندگان پس از تماس با عضوی از تیم خود که آزمایش COVID-19 مثبت است ، خارج شدند.” .

در این بیانیه افزود: “سه بازیکن: لاكشیا سن ، آجی جایار و روز سبهانكار دیگر در تورنمنتی كه از روز سه شنبه آغاز شده است شركت نخواهند كرد.

بالا رفته

هر سه بازیکن و محیط تیم “طبق دستورالعمل های برگزارکننده مسابقات ، مقامات محلی بهداشت و پروتکل های بهداشت مسابقات” جدا شدند. لاکشیا ، جیار و دی در آستانه مسابقات تست منفی دادند.

لاکشیا که سال گذشته در دورهای بزرگسالان 5 عنوان قهرمانی از جمله دو بالاترین جوایز BWF World Tour Super 100 SaarLorLux Open و Dutch Open را ادعا کرد ، در دور ابتدایی همراه با Day خداحافظی کرد. روز دوشنبه ، جیار در اولین مسابقه پیروز شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]