استرالیا در مقابل هند: کامرون گرین ، “بهترین از ریکی پونتینگ” ، با تکانه ODI و T20I سر تکان می دهد

[ad_1]


واگن جوان دارای امتیاز بالا کامرون گرین روز پنجشنبه در استرالیا به دلیل یک سری گل سفید مقابل هند وارد شد ، در حالی که موسی انریکز یک فراخوان دریافت کرد. گرین 21 ساله از ماه آینده شامل سه ODI و سه Twenti20 شد و تماس وی پس از کلاس 197 در هفته گذشته در شفیلد سپر داخلی بود. ناک دید که گرگ چاپل او را به عنوان بهترین او از زمان ریکی پونتینگ دیده است. سرمربی تیم ملی ترور هونز گفت: “فرم داخلی کامرون بسیار عالی بوده و او این تابستان را در استرالیای غربی گذراند.”

بوق تجاری

“به عنوان یک بازیکن بالقوه آینده ، این فرصتی است که او می تواند در تیم باشد و تجربه خود را بسازد.”

انریكز همچنین تاكر اصلی بود كه به عنوان یك واگن استیشن به جای میچل مارش كه در لیگ برتر هند از ناحیه مچ پا آسیب دید ، آورده شد.

او آخرین تورنمنت یک روزه و T20 خود را برای استرالیا در سال 2017 انجام داد ، اما فصل گذشته برای سیدنی سیکرز مثمر ثمر بود وقتی که آنها قهرمان لیگ بیگ باش شدند.

هونز گفت: “موسی یک کریکت کریکت شگفت انگیز است که تجربه زیادی دارد و یک فرد عالی در گروه است.”

“فرم او تابستان گذشته شیکسرها را به عنوان BBL تحت تأثیر قرار داد و اوایل این فصل او خوب بازی کرد.”

اسپینر ناتان لیون یک حذف مهم یک مهمانی مهم در تور استرالیا است که استرالیا در ماه سپتامبر در انگلیس برگزار کرد.

اولویت به آدام زامپا بود و “لیون” برای چهار سری تست استرالیا مقابل هند که بازی های “شمشیرهای سفید” را دنبال می کنند ، ذخیره شد. ترکیب تست هنوز اعلام نشده است.

هونس گفت: “كل تیم در انگلیس نمایش خوبی را ارائه داد ، خانه قهرمانان یك روزه جهان را شکست داد و در مسابقات جهانی كریت T20 شماره یك جهان را حفظ كرد.”

“ما مشتاقانه منتظر تبلیغات بزرگ تابستانی در برابر یکی از بزرگترین رقبای خود هستیم.”

ویروس کرونا ویروس کرونا به یک گروه هندی اجازه می دهد تا در تاریخ 12 نوامبر وارد سیدنی شود و پروتکل های قرنطینه و Covid-19 را کامل کند.

تور آنها در 27 نوامبر در ODI در سیدنی و سپس دو روز بعد افتتاح می شود. سومین و آخرین بازی در کانبرا برگزار می شود ، جایی که مسابقات شروع T20 نیز قبل از بازگشت سری به سیدنی در حال برگزاری است.

بالا رفته

اختلافات بر سر ادعاهای قرنطینه و شیوع ویروس در ملبورن تأیید تور را به تأخیر انداخت که فقط چهارشنبه تعطیل شد.

ترکیب استرالیا: آرون فینچ (کاپیتان) ، شان ابوت ، اشتون هاگر ، الکس کری ، پت کامینز ، کامرون گرین ، جاش هازلوود ، مویس انریکز ، مانوس لابوشان ، گلن مکسول ، دانیل سامس ، کین ریچاردسون ، استیو اسمیت ، میت اسمیت ، استیو اسمیت ، میت ، دیوید وارنر ، آدام زامپا

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]