سوره رینا قصد دارد در 34 مدرسه دولتی امکاناتی برای بهداشت و آب آشامیدنی ایجاد کند


سوره رینا بازیکن سابق کریکت هند ، تولد 34 سالگی خود را در 27 نوامبر با یک سری کارهای خیرخواهانه با سازمان عمومی خود – بنیاد Grace Raina (GRF) برگزار می کند. راینا قول داده است كه در 34 مدرسه دولتی در سراسر اوتار پرادش ، جامو و NKR تأسیسات بهداشتی و آب آشامیدنی ایجاد كند كه بیش از 10 هزار كودك را در این مدارس بهداشت و بهداشت را فراهم كند. ابتکار سالانه با همکاری Amitabha Shah “Yuva Unstoppable” اجرا خواهد شد. علاوه بر بهداشت و بهداشت ، اقدامات خیرخواهانه Raina بر برنامه Right AGE ، برنامه بهداشت باروری و جنسی برای نوجوانان متمرکز خواهد شد که در همه 34 مدرسه مستقر خواهد شد. این بنیاد همچنین دسترسی بهتر به کلاسهای هوشمند دانش آموزان این مدارس را فراهم می کند.

بوق تجاری

Raina و همسرش Pryanka ، از بنیانگذاران بنیاد Gracia Raina ، تولد خود را با افتتاح آب آشامیدنی به روز شده ، دستشویی جداگانه برای دختران و پسران ، شستن دست ، محوطه ظرفشویی و کلاسهای هوشمند در دبیرستان Govt Composite آغاز کردند. ، نور ناگار سیخانی ، گازی آباد به عنوان بخشی از یک پروژه مشترک بنیاد Gracia Raina و Yuva Unstoppable. این زوج همچنین کیت های لحیم کاری را به 500 مادر از بینوایان اهدا کردند.

“من بسیار خوشحالم که با این ابتکار 34 سالگی خود را جشن می گیرم. هر کودکی مستحق یک آموزش با کیفیت است ، از جمله حق دسترسی به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و توالت در مدارس. امیدوارم بتوانیم با بنیاد Grace Raina در این امر سهیم باشیم. با Yuva توقف ناپذیر همکاری می کند. واقعاً نظارت بر م institutionsسسات مدرنیزه شده که هزاران کودک به نفع آنهاست را نادیده بگیرید. این یک شروع عالی است و ما امیدواریم که در آینده بسیاری از مدارس دیگر را متحول کنیم. هیچ راهی بهتر برای جشن تولد وجود نداشت ، این یک تجربه واقعا دلچسب بود ، “- Raina در بیانیه ای گفت.

از طریق بنیاد Gracia Raina ، Raina برنامه آگاهی از سن برای دختران نوجوان را هدایت می کند و همچنین دانش علمی را از طریق سمینارهای مربوط به بهداشت باروری انتقال می دهد. این زوج همچنین با دانش آموزان چهار مدرسه در شهر خود مورادناگر ، از جمله کسانی که خود در پریانکا و سورش تحصیل کرده اند ، همکاری نزدیک خواهند داشت.

بالا رفته

Raina توسط نخست وزیر نارندرا مودی در سال 2014 به عنوان سفیر سوچ بهاراتا در AP منصوب شد.

پریانکا از این اعلامیه ابراز خوشحالی کرد و گفت: “ما در بنیاد Grace Raina در حال کار با زنان و کودکان در این 34 مدرسه هستیم و امکانات اصلی بهداشتی را ارتقا می دهیم. ما همچنین مشتاقانه منتظر برنامه بهداشت نوجوانان و باروری هستیم – RightAGE. این یکی است از اولین گام ها در جهت ارائه آموزش مناسب و مناسب بهداشت باروری برای نوجوانان. هدف این است که به یک راهنمای جامع تبدیل شود که نکات مثبت و منفی بهداشت باروری را برجسته کند. “

مباحث ذکر شده در این مقاله