محمد صلاح اعتراض به انکار ویروس کرونا برای از سرگیری آموزش: یورگن کلوپ

محمد صلاح اعتراض به انکار ویروس کرونا برای از سرگیری آموزش: یورگن کلوپ

محمد صلاح در آستانه بازی لیگ قهرمانان لیورپول توسط یوفا دوباره مورد آزمایش قرار می گیرد.© خبرگزاری فرانسه


در یک محرک قابل توجه برای لیورپول ، یورگن کلوپ ، مدیر باشگاه تأیید کرد که محمد صلاح یک آزمایش منفی برای حضور ویروس کرونا انجام داده و تمرینات خود را از روز دوشنبه از سر گرفته است. لیورپول در لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر لسترسیتی را شکست داد و بعد از بازی کلوپ صلاح را تمدید کرد. “این چیزی است که من شنیدم ، بله [was] امروز منفی است. من فکر می کنم او از الان به بعد آزمایش خوبی می کند. به نقل از وب سایت رسمی این باشگاه ، کلوپ گفت: ما فردا تست های لیگ قهرمانان یوفا را داریم و مطمئنم که او در این مسابقات حضور خواهد داشت.

بوق تجاری

وی افزود: “حالا او می تواند فردا با ما تمرین كند ، همین. در دو روز آینده او دو آزمایش خواهد داشت ، بله ، او مانند همه ما نگه داشته می شود.”

صلاح هنگام انجام وظایف بین المللی در مصر ، آزمایش مثبتی برای وجود ویروس کرونا ارائه داد.

همچنین ، به لطف این برد غالب برابر لستر سیتی ، لیورپول رکورد باشگاه جدیدی را در طولانی ترین روند شکست ناپذیری در خانه خود ثبت کرده است. پیروزی اخیر آنها به این معنی است که لیورپول در خانه 64 بازی بدون شکست در لیگ برتر داشته است.

بالا رفته

اکنون این تیم قرمزها بهترین نتیجه قبلی 63 مسابقه پیاپی لیگ بدون شکست را در آنفیلد با هدایت باب پیزلی بین سالهای 1978 و 1981 از دست داده است.

علاوه بر این ، این پیروزی “لیورپول” را با 20 امتیاز پشت سر “تاتنهام” با تفاضل گل ، به مقام دوم جدول لیگ برتر رساند. حالا لیورپول 26 نوامبر در لیگ قهرمانان اروپا با آتالانتا بازی خواهد کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله