سورش رینا احساس می کند تیم کریکت هند به افراد متخاصمی نیاز دارد که بتوانند به عنوان برنده ناقص عمل کنند


به روز بازگشت او توانایی خوشبختی برای قطع همکاری ها را داشت و سوره رینا این مسئله را بیش از دیگران می داند زیرا داشتن چندین گزینه نیمه وقت به هر تیم تعادل و تطبیق پذیری اعطا می کند ، شرایطی که این روزها در هند وجود ندارد. با توجه به این واقعیت که هاردیک پاندیا پس از جراحی کمر به بولینگ سقوط نکرد (یک بازی را ذخیره کنید) ، هند بدون ششمین گزینه بولینگ بازی می کند ، که می تواند روند معکوس را رقم بزند و به دلیل اینکه یک سری محدود در برابر استرالیا به ثمر رسانده بود ، به نقض این مشارکت تبدیل شود. Raina در حین راه اندازی برنامه گفت: “شستشو برای بتسمن ، و برای دیگ بخار بسیار مهم است – ضرب و شتم ، همیشه برای تیم خوب است.”

بوق تجاری

وی افزود: “برای هر کاپیتان بسیار مهم است که یک تراشه بتسمن با 4-5 فریم داشته باشد و فقط قبل از بازگشت بهترین گلدان خود به سرعت ، سرعت را کاهش دهد.”

این بازیکن 34 ساله که خود به طور مداوم بولینگ بازی می کرد ، گفت بزرگان سابق مانند ساچین تندولکار ، ویندر شوگ ، به طور منظم در تیمی بازی می کند که به حفظ تعادل طرفین کمک می کند.

Raina گفت: “ساچین پاجی خم شد ، Viru bhai تعداد زیادی ویکت گرفت. Juvi Paji به ما کمک کرد تا جام جهانی را با شتاب بدست آوریم.”

“وقتی ما برای حضور در تیم مسابقات در روستاها بازی می کردیم ، مجبور شدیم در کنار چوب خیمه بزنیم ، در غیر این صورت ما انتخاب نمی شدیم.

بالا رفته

وی گفت: “فیلدینگ باید خوب باشد زیرا ما نمی دانستیم که آیا می توانیم جنگ کنیم یا نه. بولینگ کار سختی است ، هیچ کس دوست ندارد این کار را انجام دهد. اما پس از آن کاپیتان انتخابی می کند که این بازیکن می تواند انجام دهد.” اضافه.

هند در حال حاضر در تور خود در استرالیا به سر می برد. آنها سری ODI را با نتیجه 2-1 از دست دادند. اما سپس یک پیروزی 2-1 در سری T20I. هر دو طرف باید از 17 دسامبر در یک سری تست چهار مسابقه مقابل هم قرار بگیرند.

مباحث ذکر شده در این مقاله