سرمربی لیورپول ، کلوپ ، نسبت به آینده وینالدوم – فوتبال خوش بین است

یورگن کلوپ ، مدیر لیورپول خوشحال است که فرم هافبک جورجیو وینالدوم در زمینه عدم اطمینان از آینده او باقی مانده است و ابراز امیدواری کرد که این فوتبالیست هلندی آینده خود را به قهرمانان لیگ برتر برساند.

وینالدوم که در سال 2016 از نیوکاسل یونایتد وارد شد ، در پایان فصل تحت قرارداد کار نمی کند و از ژانویه می تواند در باشگاه های خارجی بازی کند.

این بازیکن 30 ساله در دوران حضور در لیورپول قهرمان لیگ برتر ، لیگ قهرمانان و جام باشگاه های جهان شده است ، اما گزارش شده که این یکی از اهداف اصلی رونالد کومان ، مدیر جدید بارسلونا در فصل آینده است.

“خوشحال می شوم اگر او بماند. من از آنها بسیار راضی هستم ، همانطور که بیشتر ترکیب ها را مشاهده می کنید ، “کلوپ در مورد وینالدوم گفت ، که در این فصل 15 لیورپول را در تمام رقابت ها بازی کرده است.

کلوپ روز جمعه به خبرنگاران گفت: “جینی یکی از بهترین بازیکنانی است که من مربیگری کرده ام.” “او همیشه خوب بازی می کرد ، بنابراین به تعداد بازی های خود بازی کرد. خیلی از بازی های بد را به خاطر نمی آورم.

وی در موقعیت های مختلف و موقعیت خوب خود برای ما بازی کرد. بگذارید ادامه پیدا کند … تا وقتی که چیزی تصمیم نگیرد ، همه چیز ممکن است. من مطمئن هستم. “

لیورپول در آستانه بازی روز شنبه خود در برایتون و هوو آلبیون در جدول رده بندی لیگ برتر در رده دوم جدول رده بندی و پس از تاتنهام است که با اختلاف تفاضل گل می کند.