الکس فرگوسن پس از قبول قول فقر با مارکوس راشفورد هم تیم شد

الکس فرگوسن پس از پذیرفتن وعده فقر با مارکوس راشفورد پیوست

الکس فرگوسن گفت که به آنچه مارکوس راشفورد برای فقرا در انگلیس انجام داده افتخار می کند.© اینستاگرام


الکس فرگوسن ، مدیر سابق منچستر یونایتد برای مقابله با فقر غذایی کودکان با مارکوس راشفورد همکاری کرده است. راشفورد مهاجم یونایتد توسط مبارزات اخیر خود MBE دریافت کرد که در آن دولت نظر خود را در مورد وعده های غذایی رایگان مدرسه برای کودکان در طول تعطیلات تغییر داد. این جوان 23 ساله گفته است كه فرگوسن آماده است تا 2 میلیون پوند (2.6 میلیون دلار) به موسسه خیریه FareShare كه سفیرش راشفورد است ، تعهد كند. درخواست تجدیدنظر از روزنامه تایمز با هدف جمع آوری کمکهای مالی است و راشفورد فاش کرد که فرگوسن به همراه میلیاردر مایکل موریتز به کمکهای مالی فوق الذکر پاسخ خواهند داد و خبر را “باورنکردنی” خواند.

بوق تجاری

فرگوسن 78 ساله در شرایط سخت در گلاسکو بزرگ شد و معتقد است راشفورد در زمینه پوشش دادن به وضعیت خانواده ها در سراسر انگلیس کار بزرگی انجام داده است.

وی به تایمز گفت: “شما باید از تعداد افراد نیازمند به غذا شوكه شوید.”

“ماركوس چشم همه را در انگلیس باز كرد. كاری كه او انجام داد فوق العاده بود و همه ما بخاطر آن به او افتخار می كنیم.

بالا رفته

کاری که مارکوس انجام داد این بود که او پیش قدم شد – مردم خواهند گفت ، “پسر فقط 23 سال دارد.” افرادی که در سنین بالاتر هستند … باید بگویند ، “من می توانم کاری انجام دهم.”

راشفورد هرگز زیر نظر فرگوسن بازی نکرده است ، اولین بازی خود در یونایتد را به عنوان یک بازیکن 18 ساله سه سال پس از حضور رئیس افسانه ای در سال 2013 انجام داده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله