ستاره های سابق بنگال شرقی از نظر فاولر انتقاد می کنند – فوتبال

اظهار نظر رابی فاولر در مورد عدم آموزش برخی از بازیکنان هندی در “بنگال شرقی” واکنش های شدید نمایندگان سابق بین المللی شایام تاپا و سوباس بومیک را که مربی تیم قرمز و طلا نیز بودند ، برانگیخت.

پس از شکست “بنگال شرقی” از “بمبئی سیتی” در ISL7 روز سه شنبه با نتیجه 0 بر 3 ، مربی فاولر در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: راستش را بخواهید ، بعضی از بازیکنان هندی به نظر می رسد که انگار قبلاً مربی نشده اند. استاد بزرگ لیورپول در اولین درگیری رسانه ای خود در 10 اکتبر گفت که او “بیش از خوشحال” از هندی های این لیست است.

“این تفسیر نشان می دهد که رابی فاولر قبل از اینکه بتواند یک مربی خوب نامیده شود ، باید مسیری طولانی را طی کند. شما می توانید آنچه را می خواهید به بازیکنان خود بگویید ، اما پشت درهای بسته اتاق رختکن. شما علناً از آنها دفاع می کنید یا می گویید که به عنوان مربی نمی توانید آنچه را که می خواستید منتقل کنید. ” خارج از جنوب آسیا.

فاولر قبل از پیوستن به بنگال شرقی انگلستان ، در 12-12 2011 در تایلند و در آخرین دوره در “لیگ A” با “بریزبن روو” مدیر بازیکن بود.

“و این نشان می دهد که بازیکنان بزرگ همیشه مربی خوبی نمی گیرند. چونی (گوسوامی) و رایانه شخصی (بانرجی) نشان مربیگری خود را جمع آوری کردند ، اما هونی خیلی زود فهمید که او مربی خوبی نخواهد بود ، اگرچه شاید بهترین بازیکن نسل خود باشد ، اگر نه تمام وقت در هند ، “بومیک گفت.

کاپیتان های پیشین هند ، گوسوامی و بانرجی از بهترین مهاجمان این کشور و اعضای اصلی تیم بازی های آسیایی 1962 بودند که طلا گرفتند. بانرجی به مربی موفق باشگاه ها و کشور تبدیل شد.

“فاولر بازیکن فوق العاده ای بود ، بنابراین من فکر می کنم که نتوانست ناامیدی ناشی از باخت بزرگ را کنترل کند. باخت 0-2 ATC Mohun Bagan متفاوت بود. این تیمی است که از قهرمانان I-League و ISL تشکیل شده است. بنابراین حتی اگر از دست دادن دردناک بود ، او می توانست خود را کنترل کند. او دیروز شکست خورد. ”تاپا ، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال تمام هند گفت.

“بنگال شرقی نتوانسته است از شر قبیله بمبئی احمد جهو ، رولین بورخس و هوگو بوموس خلاص شود. آنها خط میانی بنگال شرقی را کشیدند و فضایی ایجاد کردند. در طول بازی ، تیم فاولر نتوانستند راهی برای مقابله با او پیدا کنند. مدافعان (دنی) فاکس و (اسکات) نویل نیز باید بازی های بهتری در برابر موهون باگان داشته باشند. و من فکر می کنم مایک آکارو از (ژاک) مگوما بهتر بود. هندی ها می توانند بد باشند ، اما چگونه می توان با خارجی ها در بنگال شرقی بود. ”

مهاجم نیجریه ای Okoro یکی از اعضای اصلی عناوین ملی بنگال شرقی در 2002-03 و 2003-04 تحت هدایت Bowmika بود. این آخرین باری بود که بنگال شرقی قهرمان لیگ ملی می شد.

Bowmick و Tapa ، هم تیمی های بازی های آسیایی 1970 ، که هند برنز گرفت ، توافق کردند که “بنگال شرقی” اولین ISL خود را آغاز کرده است. آنها هر دو بازی را باختند ، پنج گل به ثمر رساندند و از هم جدا به نظر می رسیدند. “غیرمنتظره است تا زمان پیوستن آنها به ISL ، تیم ها از قبل بهترین ها را جذب می کردند یا آنها را نگه می داشتند. واردات نیز همین است. آنها ممکن است خوب باشند ، اما نمی توانند. بنگال شرقی زمان می برد ، “تاپا گفت.

فاولر با پیوستن به این قرارداد دو ساله گفت که اگرچه در بنگال شرقی پیش فصل کوتاه تر است ، اما آنها آماده خواهند بود. “ما همه چیز را درک خواهیم کرد. من صد در صد مطمئن هستم ، ”فاولر گفت.