ساچین تندولکار به من ضربه زد و گفت “توجه کیشور کومار بانا دونگا”: ویرندر سهواگ داستانی حماسی را تعریف می کند.

ویرندر سهواگ، بت‌باز سابق هندی که در کودکی او را بت می‌کرد، با ساچین تندولکار افسانه‌ای همکاری قابل توجهی داشت. سهواگ و تندولکار هر دو نقش مهمی در قهرمانی هند در جام جهانی در زمین خانگی در سال 2011 ایفا کردند. در طول سال‌ها، هر دو سه‌وگ و تندولکار حکایت‌های زیادی درباره دوران با هم در داخل و خارج از زمین به اشتراک گذاشته‌اند. سهواگ در ویدئویی که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، داستان جالب دیگری را در مورد تندولکار به اشتراک گذاشته است.

معروف است که سهوگ عادت داشت در هنگام ضرب و شتم آهنگ ها را زمزمه کند، زیرا همین امر باعث افزایش اعتماد به نفس او می شد.

سهواگ فاش کرد که در بازی جام جهانی 2011 مقابل آفریقای جنوبی، تندولکار از عادت خود عصبانی شد و در واقع با چوب به او ضربه زد.

ما در جام جهانی 2011 مقابل آفریقای جنوبی بازی کردیم. من هنگام ضرب و شتم آهنگ می خواندم و او هم در آن زمان ارتباط خوبی داشت. او عادت داشت بین اورها حرف بزند، اما من اصلا حرف نمی زدم. من فقط آواز خواندم زیرا به من کمک می کند تمرکز کنم. این کار برای سه فریم ادامه یافت. بعد از فریم چهارم پشت سرم اومد بالا و با چوب بهم زد. سهواق در ویدئویی که توسط استار اسپورت آپلود شده است، گفت: “توجه کیشور کومار بانا دونگا آگار آیسه هی گاانه گااتا راها (اگر به خواندن ترانه های این چنینی ادامه دهید دیوانه خواهم شد.”

من می گفتم، “ما خیلی خوب می زنیم. در مورد چی صحبت کنیم، بیایید همینطور ادامه دهیم!». در 20 اور ما حدود 140-150 گلزنی کردیم. وقتی تمام شد، او می‌خواهد در مورد بولرها و تاکتیک‌های آنها صحبت کند… بیشتر کریکت. اما این به هیچ وجه مرا آزار نمی دهد.»

صحبت از این مسابقه شد، سهواگ 73 گل زد و Tendulkar قرن ها (111) را به ثمر رساند و این زوج 142 دوش را برای ویکت افتتاحیه انجام دادند.

با این حال، هند در میانه سقوط کرد و به 296 نفر محدود شد.

در پاسخ، آفریقای جنوبی با دو توپ خالی یک گل به ثمر رساند.

برای ثبت، این تنها شکست هند در این مسابقات بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله