ساوتهمپتون و منچستر یونایتد: ادینسون کاوانی الهام بخش منچستر یونایتد Fightback و ساوتهمپتون است


پس از اینکه مهاجم اروگوئه ای پیروزی چشمگیر “منچستر یونایتد” را در روز یکشنبه مقابل “ساوتهمپتون” با نتیجه 3 بر 2 الهام گرفت ، “گرسنگی” ادینسون کاوانی برای گل تحسین کرد. گل های نیمه وقت جان بدنارک و جیمز وارد-پرووز ساوتهمپتون را در سنت مری قرار داد. اما کاوانی پس از ورود به این شکاف باعث فرار یونایتد شد. کاوانی برونو فرناندز را به گل تبدیل کرد و ستاره سابق پاری سن ژرمن به دلیل ضربه دفع شده هم تیمی خود امتیاز را به دست آورد.

بوق تجاری

این بازیکن 33 ساله از زمان امضای قرارداد به عنوان بازیکن آزاد در ماه اکتبر مجدداً به عنوان سومین گل به ثمر رسید و برد یونایتد را به چهار بازی در تمام مسابقات افزایش داد.

سولسکر گفت: “البته ، نفوذ زیادی. او شماره 9 است ، که می خواهد بین موقعیت ها باشد ، همیشه در حرکت است. من از او بسیار راضی هستم.”

“در زمین تمرین ، در رختکن و هنگام غذا ، که بسیار دقیق است. او می داند چه چیزی می خواهد بخورد ، چقدر می خواهد بهبود یابد – همه چیز!

“این یک حرکت عالی بود ، و اصطلاحات او خارق العاده است. گرسنگی او برای پایان دادن به پرونده کلید یک مهاجم مرکزی است.

“گاهی اوقات درد می کند و گاهی اوقات نمی کند ، اما برای کشتن ، باید آنجا باشی.”

این عملکرد تأثیرگذار بود که Solsker از Cavani امیدوار بود وقتی که پس از تعقیب ناموفق یونایتد از Jadon Sancho بازیکن Borussia Dortmund به او روی آورد ، به او اعتماد کرد.

کاوانی که بعنوان یک خرید وحشت زده در بعضی از مناطق نوشته شده است ، ثابت کرد که سن او نباید مانعی برای حضور در لیگ برتر باشد.

وی از زمانی که به عنوان بازیکن تعویضی یونایتد به میدان رفت ، تنها دومین بازیکنی است که به طور مستقیم در سه گل لیگ برتر حضور دارد ، زیرا سولسکر در سال 1999 چهار گل به ناتینگهام فارست زد.

یونایتد پس از ثبت یک رکورد باشگاهی با هشت پیروزی خارج از خانه در لیگ برتر ، با دو امتیاز اختلاف نسبت به لیگ قهرمانان ، به مکان هفتم صعود کرد.

سولسکر گفت: “این ویژگی منچستر یونایتد است که هرگز تسلیم نمی شود. هر یک کاملاً شانسی برای تسلیم شدن نداشتند. این برای بازیکن منچستر یونایتد عالی است.”

“در طول استراحت ، من بسیار آرام بودم. ما احتمالاً پنج یا شش فرصت آشکار داشتیم ، بنابراین این فرصت را داشتیم که از آنها استفاده کنیم.”

دروازه بان یونایتد ، دیوید دی خیا ، از ناحیه زانو آسیب دید و استراحت کرد و سولسکر گفت: “امیدوارم که او روز چهارشنبه خوب باشد ، اما مطمئن نیستم.”

یک مقدمه مهم

ساوتهمپتون در دقیقه 23 به برتری رسید.

وارد-پرووز گوشه ای را به نزدیکترین میله برگرداند و بدنارک از جلوی مارکوس راشفورد بیرون آمد تا نگاهی دقیق به سر او از کنار دخا بگذارد.

وارد پراوز در دقیقه 33 برتری ساوتهمپتون را دو برابر کرد.

Ward-Proves با هدف قرار گرفتن از سمت چپ میدان متحد ، یک ضربه آزاد به دیوار زد و از د خیا عبور کرد ، که تلاش ناامیدانه او برای رانندگی او را به تیر دروازه داد.

این ورود کاوانی بود که پس از یک اتفاق جالب دیرهنگام وقتی بوت ها را فهمید ، تعیین کننده بود.

“او احتمالاً نتوانست خود را گرم کند و سپس فهمید که به پایه های موی بزرگتری نیاز دارد. او باید آماده باشد!” گفت سولسکر.

وقتی سایبان خود را به هافبک پرتغالی رساند ، کاوانی در برگشت و از فاصله 10 متری به خانه شلیک کرد ، کاوانی در دقیقه 59 با فرناندز تماس گرفت تا اختلاف را کاهش دهد.

از زمان اولین حضور یونایتد در ژانویه ، فرناندز 25 گل در لیگ به ثمر رسانده و 15 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل داده است.

بالا رفته

تجربه و کیفیت کاوانی در دقیقه 74 نشان داده شد ، زمانی که او به طور غریزی به ریباند فرناندز شتافت و از فاصله نزدیک به ضربه سر رسید.

یونایتد هنوز کار خود را تمام نکرده بود و دو دقیقه بعد در هنگام توقف راشفورد ارسال صلیب را به سمت کاوانی فرستاد که او خم شد و با ضربه سر عالی جلوی ماشین ماکی را گرفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله