زادروز نودیپ ساینی: ویرات کولی ، RCB

زادروز نودیپ ساینی: ویرات کولی ، RCB

Naudip Saini ، که دوشنبه ، 23 نوامبر 28 ساله شد ، بخشی از مهمانی تور هند در استرالیا است.© خبرگزاری فرانسه


روز دوشنبه ، نائودیپ سائینی بازیکن بسکتبال هند 28 ساله شد و بسیاری از تیم های کریکت هند و جامعه کریکت به شبکه های اجتماعی روی آوردند تا تولد کریکت باز را تبریک بگویند. کاپیتان هندی ویرات کولی در توییتر خود نوشت: “بسیاری از بازگشتهای خوب روز @ navdeepsaini96. برای شما آرزوی موفقیت و سالی شگفت انگیز در پیش رو دارم.” “تبریک به کارنال اکسپرس ما ، @ navdeepsaini96 ، تولد شما را تبریک می گویم!” تیم ساینی را در تیم لیگ برتر هند (IPL) Royal Challengers Bangalore نوشت. هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) نیز آرزوی یک دیگ بخار سریع از هاریانا را دارد. BCCI در توییتر خود نوشت: “تولد #TeamIndia speedster @ navdeepsaini96 را بسیار تبریک بگویید.”

بوق تجاری

ساینی در حال سفر با تیم هند در استرالیا است ، جایی که هند از نوامبر 2020 تا ژانویه 2021 قصد دارد با سه تیم بین المللی یک روزه ، سه بیست و 20 بین المللی و چهار آزمایش بازی کند.

سائینی عضو هر سه تیم در تور است و به نوبه خود اولین بازی خود را در استرالیا انجام خواهد داد ، زمانی که در 17 دسامبر در آدلاید یک سری آزمایشات با چهار مسابقه آغاز می شود.

ساینی که در آگوست 2019 در هند با T20I مقابل وست هند روبرو شد ، تاکنون 10 T20I و 5 ODI بازی کرده و 13 ویکت در T20I و 5 ویکت در ODI برداشته است.

بالا رفته

از زمانی که اولین بازی خود را در کلاس اول کریکت انجام داد ، ساینی 45 مسابقه درجه یک انجام داده و 125 بازی در 28.30 دقیقه دارد.

دست راست Paisman در RCB در IPL 2020 مدیریت کرد و از 13 مسابقه شش ویکت برگشت. او در مجموع 17 ویکت IPL در دو فصل و 49 ویکت T20 از 58 مسابقه دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله