رایندرا جادئا پس از بازگشت به رختکن از سرگیجه شکایت می کند: سانجو سامسون


راویندرا جیدجا پس از اتمام سرویس هندی سرگیجه گرفت ، در نتیجه یوزوندرا چاهال به همه نشان داد که چگونه می توان برای موقعیت هایی که هر ساعت می توانند آماده شوند ، گفت ، سانجو سامسون بازیگر هندی ، روز جمعه گفت. چاهال که در تیم اصلی نبود به جای ضربه مغزی جید بیرون آمد و در دیداری که در اولین مسابقه T20 International برابر استرالیا به دست آورد 3 بر 25 را گرفت. سامسون گفت: “آخرین باری که او به کلاه ایمنی برخورد کرد (با میچل استارک) ، و هنگامی که به اتاق رختکن برگشت ، یک فیزیکی (نیتین پاتل) از او پرسید که چه حسی دارد. او (جید) گفت که کمی سرگیجه دارد.” نمایندگان رسانه در یک کنفرانس رسانه ای مجازی پس از مسابقه.

بوق تجاری

“وی بر اساس توصیه های پزشک گروه (دکتر Abhidjit Salvi) تحت نظر است.”

با این حال ، سامسون نتوانست گزارش دهد که عضله همسترینگ Jadea پس از اینکه در نوزدهم رنج کشید و به بند سنگینی که جاش هازلوود بر آن بسته بود ، نیاز داشت ، گزارش داد.

“من نمی دانم جود بهایی وقتی یک پزشک متخصص فیزیک از آن مراقبت می کند چه حسی دارد.”

سامسون کاملا به درستی از اظهارنظر درمورد خارج شدن Jade از سری T20 خودداری کرد ، اگرچه پروتکل های ضربه مغزی به یک هفته استراحت نیاز دارند ، که می تواند به این معنی باشد که او در دو بازی بعدی در دسترس نخواهد بود.

با این حال ، او Chahal را ستایش کرد ، که قبل از وقفه نمی دانست که چنین نقشی بزرگ در پیروزی هند بازی خواهد کرد.

“این استانداردی است كه توسط این تیم تعیین شده است. كیفیت بازیکنان به قدری بالا است كه هر وقت از شما س askال می شود ، آنها آماده می شوند. این پرونده فرصت خود را پیدا كرد و این برای همه درس عظیمی بود كه باید آماده باشند.”

او چند T20 برای هند بازی کرد ، اما بدون موفقیت زیادی. با این حال ، سامسون بالغ معتقد است که دیگر تحت فشار نیست.

بالا رفته

“چند سال پیش من می گفتم” بله “(عامل فشار) به این مسئله ، اما اکنون چند مسابقه برای هند بازی کرده ام و با افراد خوبی بوده ام که به حفظ روحیه مثبت کمک کرده اند.

سامسون گفت: “ایده ساده سازی آن است و تمرکز اصلی پیروزی در هر بازی هند است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله