فدراسیون ورزش هند ، راداکریشنان نایرا را به عنوان سرمربی منصوب کرد

فدراسیون ورزش هند ، راداکریشنان نایرا را به عنوان سرمربی منصوب کرد

راداکریشنان نایر روز جمعه به عنوان سرمربی جدید دو و میدانی هند انتخاب شد.© توییتر


فدراسیون دو و میدانی هند انتصاب راداکریشنان نایر باتجربه را به عنوان سرمربی دو و میدانی هند تأیید کرد. این بازیکن 62 ساله از زمان استعفای بهادر سینگ از پست عالی در ژوئیه سال جاری به عنوان سرمربی خدمت کرده است. رئیس AFI عادل ج. سوماریوالا ابراز اطمینان کرد که سرمربی جدید ورزشکاران هند را به ارتفاعات بالاتر راهنمایی می کند. وی در بیانیه رسمی گفت: “ما خوشحالیم كه می توانیم تداوم برنامه خود را حفظ كنیم زیرا راداكریشنان به مدت هفت سال معاون مربی بوده است.”

بوق تجاری

نایر ، که همچنین یک متخصص خدمات مجاز و مربی دو و میدانی سطح 5 جهانی است ، نقش مهمی در ارتقا سیستم آموزش مربیگری در هند داشته است.

رئیس AFI با اشاره به اینکه وی اولین هندی است که با برنامه بین المللی غنی سازی مربیگری همکاری می کند ، گفت: “ما مخصوصاً خوشحالیم که ایده های وی در زمینه معرفی تکنیک های مدرن مربیگری و استفاده از علوم ورزشی در پیشرفت ورزشکاران جوان به خوبی کار کرده است.” گواهی کمیته بین المللی المپیک.

بالا رفته

وی افزود: “در AFI ، ما اعتقاد داریم كه وی برای بهبود سطح مربیگری در سراسر كشور ، به ویژه در سطح پایه ، با تأكید بر اینكه تخصص و تمرینات اولیه را دارد ، به كار خود ادامه خواهد داد.”

انتصاب نیر به عنوان سرمربی نیز توسط اداره ورزش هند تأیید می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله