راوی شاستری فاش می‌کند که در یک موقعیت «بدون دست دادن» بین دو نفر که «همدیگر را دوست ندارند» چه می‌کند.

حادثه مربوط به سوراو گانگولی و ویرات کوهلی در جریان لیگ برتر هند (IPL) 2023 اخیراً جنجال زیادی ایجاد کرده است. چندین ویدئو نشان داد که این دو پس از بازی رویال چلنجرز بنگلور و دهلی کپیتالز با یکدیگر دست نمی دهند. پس از این مناظره، گزارش هایی مبنی بر آنفالو کردن یکدیگر در اینستاگرام منتشر شد. از راوی شاستری سرمربی اسبق هند پرسیده شد که چگونه با چنین موقعیتی کنار بیاید و پاسخ او کاملاً ساده بود.

شما بازیکن X و بازیکن Y دارید. بازیکن X یک بازیکن هندی بزرگ، یک کاپیتان سابق، یک اسطوره است. بازیکن Y همچنین یک بازیکن بزرگ هندی، کاپیتان سابق، هنوز هم بازی، یک اسطوره است. X اکنون یک تیم را راهنمایی می کند، Y به طرز شگفت انگیزی برای تیم دیگر ضربه می زند. X و Y احساس می کنند که اتفاقی افتاده است و اکنون از یکدیگر خوششان نمی آید. با هم قهر بودند. Y از X ناراحت است، X از Y. و تیم ها می خواهند بعد از بازی دست بدهند. بین X و Y، شخصی سعی کرد از دست دادن اجتناب کند یا دست دادن را از دست داد. و بنابراین، آنها نمی خواستند با یکدیگر صحبت کنند. شاستری ها پرسیدند: آیا می توانید با X و Y صحبت کنید و به آنها توصیه های زندگی بدهید.

“بسته به نوع رابطه ای که دارم. اگر نخواهم حرف بزنم، فقط می گذرم. اما در پایان روز، وقتی می‌روید و می‌نشینید، احساس می‌کنید که همیشه جا برای رشد وجود دارد، مهم نیست چند سال دارید.

پیش از این، شین واتسون، بازیکن سابق کریکت استرالیایی به طور مستقیم در مورد اتفاقی که بین گانگولی و کوهلی رخ داد، اظهار نظر نکرد، او اعتراف کرد که “آتش در شکم” ضربه زن RCB رخ داده است.

این می تواند یک شایعه باشد، اما من مطمئن نیستم. بنابراین، این چیزی نیست که من بخواهم در آن مشارکت داشته باشم.

اما یک آتش سوزی در شکم ویرات وجود داشت، مطمئناً. برای یک دیدگاه مخالف، این آخرین چیزی است که شما نیاز دارید. ویرات وقتی اینطوری باشه اونوقته که در بهترین حالته. واتسون گفت: “من کاملاً مطمئن نیستم.”

حماسه کوهلی-گانگولی از زمانی که اولی از سمت کاپیتان تیم هند در هر سه فرمت بازی کنار رفت، حل نشده باقی مانده است. به زودی پس از اینکه کوهلی جایگزین روهیت شارما به عنوان کاپیتان هند در تمام فرمت ها شد، گانگولی همچنین جای خود را برای راجر بینی به عنوان رئیس هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) باز کرد.

گانگولی و کوهلی هر دو دیدگاه‌های متفاوتی در مورد چگونگی شکل‌گیری داستان جدایی دومی به عنوان کاپیتان تیم هند داشتند. در مورد مسئله «بدون دست دادن» پس از بازی DC vs RCB، هیچ یک از این دو هنوز هیچ روشنی در مورد این موضوع روشن نکرده اند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله