رئال مادرید به راحتی سلتا را شکست داد، رئال سوسیداد رایو را شکست داد

مارکو آسنسیو و ادر میلیتائو برای رئال مادرید در پیروزی راحت 2-0 مقابل سلتاویگو در لالیگا در روز شنبه گلزنی کردند و قهرمان را با 8 امتیاز از بارسلونا صدرنشین فاصله گرفتند. در حالی که امیدهای مادریدی ها برای بازسازی تیم خاوی هرناندز در بهترین حالت ضعیف است، مربی کارلو آنچلوتی تاکید کرده است که تیمش باید به پیروزی در بازی های لیگ ادامه دهد تا در جای خود خوب بماند. لوس بلانکوس در فینال کوپا دل ری در ماه مه قبل از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به رهبری پپ گواردیولا به مصاف آساسونا می رود.

زمانی که بارسلونا روز یکشنبه به مصاف اتلتیکو مادرید رفت، مادرید با پیروزی آسان مقابل سلتا در سانتیاگو برنابئو، فشار را بر رقبای کاتالانی خود افزایش داد.

نیمه اول آرامی بود تا اینکه آسنسیو در دقیقه 43 مادرید را پیش انداخت و میلیتائو در اوایل نیمه دوم با ضربه سر به خانه رفت تا برتری را دو برابر کند.

تیبو کورتوا، دروازه بان مادریدی به DAZN گفت: «ما تا آخرین بازی می جنگیم، تا زمانی که از نظر ریاضی امکان پذیر باشد.

ما باید تلاش کنیم تا سه بازی بعدی را ببریم و سپس وقتی در فینال جام حذفی بازی می کنیم، خواهیم دید که چقدر امتیاز داریم و آیا شانس داریم.

وظیفه ما این است که به برد ادامه دهیم و نه فقط فاصله را کم کنیم، بلکه قبل از لیگ قهرمانان احساس خوبی داشته باشیم.

آنچلوتی در اواسط هفته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی در استمفوردبریج پنج تغییر ایجاد کرد و به لوکا مودریچ و تونی کروس کهنه کار استراحت داد.

این مربی بنزما را شروع کرد که از عملکرد او مقابل چلسی ناراحت بود، اما مهاجم فرانسوی شب آرامی را سپری کرد.

در عوض، این آسنسیو بود که توجه را به خود جلب کرد و یک پایان ضعیف اما در نهایت تماشایی را از ارسال وینیسیوس جونیور به گل تبدیل کرد.

آسنسیو اکنون در 10 بازی اخیر خود برای مادرید در تمامی رقابت ها 5 گل زده است که چندین گل به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است.

آسنسیو به DAZN گفت: “اکنون مربی به من اعتماد دارد و من از دقیقه ها استفاده می کنم و امیدوارم این کار ادامه داشته باشد زیرا در زمین از خودم لذت می برم.”

مهاجم اسپانیایی همچنین یک کرنر زد که میلیتائو در دقیقه 48 به گل رسید و بازی را برای تیم سلتا که مادرید تا حد زیادی در فاصله دور از دستش نگه داشت، به پایان رساند.

– کاماوینگو را تحت تاثیر قرار می دهد –
ادواردو کوماویگا که در پست دفاع چپ پیشرفت کرد، مسلماً بهترین بازیکن مادرید بود و اغلب به خاطر بازی های متقاعد کننده و گاهی سرسختانه خود از برنابئو تشویق می شد.

آنچلوتی گفت: «او انرژی دارد، او یک بازیکن کامل است.

او به عنوان یک بازیکن کامل می تواند در هر پستی با موفقیت بازی کند.

تیم آنچلوتی کار خود را انجام داد و اطمینان حاصل کرد که اگر بارسلونا، که دو بازی اخیر خود در لیگ را به تساوی کشیده است، به تزلزل خود ادامه دهد، در موقعیتی قرار خواهد گرفت که سرمایه‌گذاری کند.

شاید برای سرمربی ایتالیا مهمتر این باشد که آنها چهارمین دروازه متوالی خود را در تمامی رقابت ها حفظ کردند.

با حضور منچسترسیتی و مهاجم ضربات آزاد، ارلینگ هالند در افق، این استحکام دفاعی جدید می تواند بسیار مفید باشد.

کورتوا گفت: فکر می‌کنم اخیراً در دفاع عالی عمل کرده‌ایم.

امروز بازی خوبی از سوی ما نبود، توپ را زیاد دادیم، اما این یک برد است و به حرکت رو به جلو ادامه می دهیم.

– سوسیه داد چنگال را محکم می کند –
رئال سوسیداد با برتری 2-1 رایو وایکانو گام مهمی در راه صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده برداشت.

پس از اینکه رئال بتیس در رده پنجم، 3-2 در آساسونا شکست خورد، تیم ایمانال آلگواسیل با شش امتیاز اختلاف از اندلسی ها فاصله گرفت تا جایگاه خود را در رده چهارم محکم کند.

ایسی پالازون در اوایل نیمه دوم پس از دزدی از جان پاچکو در دایره مرکزی، رانندگی به فضا و شلیک به خانه، رایو را پیش انداخت.

با این حال، الکساندر سورلو دو دقیقه بعد از روی ارسال آیچن موناس گل تساوی را به ثمر رساند و رئال سوسیداد به همین ترتیب برنده را یافت.

مونوز یک توپ را وارد محوطه جریمه کرد که کارلوس فرناندز تعویضی با ضربه سر وارد دروازه شد و فلوریان لژون، مدافع رایو را به دروازه خود منحرف کرد.

آنته بودیمیر در 11 دقیقه اول دو گل به ثمر رساند تا به آسسونا کمک کند تا بتیس را شکست دهد و جاه طلبی آنها را برای پایان دادن به جمع چهار تیم برتر از مسیر خارج کند.

مانوئل پلگرینی، سرمربی بتیس گفت: ما باید برای کسب 24 امتیاز بازی کنیم، به بازی ادامه خواهیم داد.

ما همچنان امیدواریم که به لیگ قهرمانان صعود کنیم.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله