“رئال سوسیداد” در فرم خوبی باقی مانده و در اسپانیا با 3 امتیاز جلو می رود – فوتبال

اگر رئال مادرید و بارسلونا به مبارزه ادامه دهند ، رئال سوسیداد تمام تلاش خود را می کند تا در میان تیم هایی که این دو نیروگاه را برای کسب عنوان اسپانیا به چالش می کشند ، باقی بماند.

سوسیه داد بعد از وقفه بین المللی در فرم خوب خود باقی ماند و روز یکشنبه مقابل کادیز با نتیجه 1-0 پیروز شد و ششمین پیروزی در لیگ و سه برتری در بالای جدول به دست آورد.

در نیمه دوم الکساندر ایساک گلزنی کرد که سوسیه داد پس از 10 مسابقه لیگ تبلیغاتی را به دست آورد. سوسیه داد 23 امتیاز را پشت سر گذاشت تا از اتلتیکو مادرید سبقت بگیرد که روز شنبه در خانه 1-0 بارسلونا را شکست داد و برای پنجمین بار متوالی پیروز شد. “دوومیدانی” دو بازی کمتر از “سوسیداد” سپری کرد.

مقام سوم ویارئال پس از تساوی 1-1 با چهارمین رئال در خانه شنبه ، 19 امتیاز دارد. مادرید 17 امتیاز و یک بازی در اختیار دارد. “بارسلونا” پس از شکست “دوومیدانی” به رده دوازدهم سقوط کرد. این باشگاه کاتالان دو بازی دارد اما در شش مسابقه اخیر لیگ فقط یک پیروزی. مادرید دو پشت سر هم شکست خورد.

آیزاک سوسیداد گفت: “این یک مسابقه خوب است و ما هنوز هم پیشرو هستیم ، اما در حال حاضر واقعاً به جدول رده بندی نگاه نمی کنیم.” ما فقط بر کسب سه امتیاز متمرکز هستیم.

مهاجم 21 ساله سوئدی پس از پاس موفقیت آمیز عدنان یانوزاج در دقیقه 66 در ورزشگاه رامون دو کارانزا در کادیز با ضربه سر از نزدیک برخورد کرد.

سوسیه داد با هدایت دیوید سیلوا ، بازیکن سابق اسپانیا و منچسترسیتی ، از همان ابتدا سلطه داشت اما تلاش کرد تا از تعداد گل های خورده استفاده کند. در نیمه اول ایزاک یک گل را برای آفساید ممنوع دید.

این دومین شکست پیاپی برای کادیز بود که برای اولین بار از 06-2005 در لیگ دسته اول بازی می کند. این با 14 امتیاز از 10 مسابقه ، پنجمین مقام است.

مارکوس مورا ، مدافع کادیز گفت: “ما می دانستیم که آنها با فرم خوب و به عنوان رهبر وارد این مسابقه می شوند.” “ما تا آنجا که توانستیم جنگیدیم ، اما در نهایت کافی نبود.”

نتایج دیگر

پس از یک شروع بدون برد ، وایادولید دومین بازی متوالی را برد و در ششمین “گرانادا” 3-1 پیروز شد و “والنسیا” هشتم در “آلاوس” به تساوی 2 بر 2 رسید. گل های والنسیا ، مانو والژو و هوگو گیومه در دقیقه 72 و 77 پس از برتری 0-0 میزبان به گل رسیدند.

ایبار و دیدار با ختافه نتوانستند بیش از تساوی 0-0 در ورزشگاه ایپوروا به ثمر برسند. بعد از دریافت کارت زرد دوم توسط کیکه گارسیا ، ایبار دقایق پایانی را روی این بازیکن بازی کرد.

___

قصه های آزونی در توییتر: http://twitter.com/tazzoni

___

اطلاعات بیشتر در مورد Football AP: https://apnews.com/Soccer و https://twitter.com/AP_Sports