“لیورپول” با رهبران “اسپرز” هم تراز است ، “آرسنال” در “لیدز” – فوتبال

لیورپول پس از پیروزی روز یکشنبه این تیم مقابل “لستر سیتی” در “آنفیلد” با نتیجه 3-0 به عنوان رهبر “تاتنهام” در راس لیگ برتر رسیده است. پیش از این ، “آرسنال” از هر ده نفر با نتیجه تساوی 0-0 در لیدز یونایتد پس از اخراج نیکلاس پپه در آغاز نیمه دوم در جاده ایلند از زمین اخراج شد.

دومینیک کالورت-لوین ، مهاجم اورتون در پیروزی 3-2 خود در فولام ، دو گل به ثمر رسانده است ، در حالی که شفیلد یونایتد نتوانسته شکست 1-0 خانگی مقابل وستهام را آغاز کند.

در حال حاضر ، لیورپول در 64 بازی لیگ در آنفیلد شکست نخورده است و رکورد جدیدی در باشگاه ثبت کرده است و پیروزی کامل برای آنها مهم بود.

در دقیقه 21 وقتی جانی ایوانز ، مدافع سابق لستر منچستر یونایتد ، تحت فشار سادیو مانه ، جیمز میلر را به کرنر فرستاد ، مدافعان چمپی به گل برتری رسیدند.

وقتی این چاقو موفق بود ، گل دوم توسط یک گل لیورپول با سایبان عالی توسط اندی رابرتسون در سمت چپ به ثمر رسید و ضربه سر او را به همان اندازه چشمگیر از دیگو جیوتو دریافت کرد.

دروازه بان لستر ، کاسپر اشمایکل قبل از اینکه روبرتو فیرمین با کرنر از میلنر به کرنر برسد ، بازی خود را در تعداد دفع های عالی نگه داشت تا از سه امتیاز مطمئن شود.

این یک گل کاملاً شایسته برای برزیلی بود که برای گلزنی جنگید و دوبار به درخت برخورد کرد و همچنین تلاش کرد تا از خط جدا شود.

این پیروزی توسط لیورپول با 20 امتیاز با “اسپرز” بدست آمد که روز شنبه “منچسترسیتی” را با نتیجه 2-0 شکست داد و “چلسی” و “لستر” پس از 9 بازی دو امتیاز از رهبران عقب ماند.

حرکت خیس

مایکل آرکتا ، سرمربی آرسنال با خیال راحت در سفر به لیدز به گل رسید که لحظه ای جنون پپه آنها را در دقیقه 51 ترک کرد.

افسران VAR متوجه شدند که شاخه آرسنال با سر خود عزنا علیوسی را زد و داور آنتونی تیلور قبل از تکان دادن کارت قرمز سریع به مانیتور نگاهی انداخت.

لیدز قبل از اخراج با مهاجم پاتریک بامفورد ، که دو بار دروازه بان آرسنال ، برند لن را نجات داد ، حتی خطرناک تر بود.

لنا مجدداً به خوبی مانع از آمدن هارد دیسک از استوارت دالاس شد و سپس بازیکن جایگزین رودریگو مشتی را از لبه زمین به لبه زد.

آرسنال نزدیک بود که برنده را بدست آورد که هکتور بلرین با مشت بوکایو ساکا را وارد دروازه کرد ، اما ایلان مسیه ، دروازه بان لیدز به خوبی توانست او را از هم گسیخته و با ضربه سر پاسخ دهد.

در مراحل آخر ، لیدز دو بار به درخت برخورد کرد. بامفورد به سمت قطب رفت و رافینیا نیز عمودی به عمق ایستگاه برخورد کرد.

CALVERT-LEUIN را منفجر می کند

پس از سه باخت به اورتون ، کارلو آنچلوتی به پیروزی در فولام احتیاج داشت و این کالورت لوین پرکار بود که تحویل داد و 42 ثانیه بعد دروازه حریف را باز کرد.

مهاجم برزیلی ریچاردسون ، در حالی که از محرومیت در سه مسابقه محروم شده بود ، ضربه ایستگاهی را زد و با سرعت فرار کرد تا مهاجم انگلیس ، کالورت-لوین را که در کرایون کلبه گلزنی کرده بود ، بفرستد.

فولام در دقیقه 15 با ضربه ای شگفت انگیز بابی دی کوردوبا-رید را شکست داد ، اما اورتون همچنان تهدید کرد و بدشانس بود که نتیجه را به 2-1 افزایش دهد ، زیرا تلاش های کالورت-لوین به دلیل آفساید کنار گذاشته شد.

اما وقتی الکس ایوبوبی بازی را به سمت راست تغییر داد و تیم جیمز رودریگز لوکاس دینگا را تغذیه کرد ، تیم مهمان دوباره فولام را قطع کرد و این بازیکن با رسیدن به بالای جدول در ابتدا گل دهمین گل فصل را به کالورت لوین ملاقات کرد.

عبدالله دوکوره در دقیقه 35 گل 3-1 را به ثمر رساند و اگرچه ایوان کاوالیرو از فولام یک پنالتی را پس از وقفه از دست داد ، اما تیم اسکات پارکر با به ثمر رساندن روبن لوفتوس-چیکا تلاش خود را انجام داد.

سباستین هالر مهاجم وستهام در نیمه دوم پس از شکست شفیلد یونایتد را محکوم کرد و در نتیجه آنها پس از 9 بازی توانستند به قعر فرو روند.

(گزارش سیمون ایوانز ؛ ویرایش کن فریس)